فناوریموبایل

جعبه گشایی و بررسی ویژگی های گوشی M01 سامسونگ

جعبه گشایی و بررسی ویژگی های گوشی M01 سامسونگ

در این مطلب به بررسی امکانات و ویژگی های گوشی M01 سامسونگ خواهیم پرداخت و در ادامه ویدئویی از آنباکس کردن گوشی ام 01 قرار می دهیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی گوشی ام 01 سامسونگ

بدنه گوشی M01 سامسونگ از جنس پلاستیک ساخته شده و دارای ابعاد 147.5*70.9*9.8 میلی متر و وزن 168 گرم است. در قاب جلویی این گوشی هوشمند یک پنل شیشه ای 5.7 اینچی PLS TFT با کیفیت وضوح 1520*720 پیکسل و تراکم 295ppi تعبیه شده است. صفحه نمایش گوشی ام 01 از نوع Infinity-V است که ناچ V شکل آن میزبان دوربین 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 است.

گوشی سامسونگ M01 در زیر صفحه نمایش خود از یک تراشه 12 نانومتری Snapdragon 439 بهره می برد که این تراشه در ساختار خود به پردازنده هشت هسته ای با حداکثر فرکانس 2.0 گیگاهرتز مجهز شده است. برای پردازش برنامه های گرافیکی، سامسونگ در این چیپست از پردازنده گرافیکی Adreno 505 استفاده کرده است. در بخش حافظه، گوشی Galaxy M01 از رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی بهره می برد. همچنین این گوشی هوشمند برای افزایش فضای ذخیره سازی اطلاعات به درگاه کارت حافظه خارجی microSDXC مجهز شده است.

در قاب پشتی گوشی سامسونگM01 شاهد قرارگیری یک ماژول دوربین کپسولی شکل هستیم که دو لنز دوربین در آن جای گرفته است. دوربین اول به لنز 13 مگاپیکسلی عریض با دیافراگم f/2.2 و دوربین دوم به لنز 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 تشخیص عمق مجهز شده است. از دیگر قابلیت های دوربین گوشی Galaxy M01 می توان به فلش LED اشاره کرد.

دیگر مشخصات:

تامین انرژی در گوشیM01 بر عهده یک باتری لیتیوم-یون با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت است که از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمی کند. این اسمارت فون از رابط کاربری One UI 2.0 مبتنی بر اندروید 10 بهره می برد. گوشی ام 01 به درگاه میکرو یو اس بی 2.0 و جک 3.5 میلی متری مجهز است.
در ادامه می توانید ویدئو مربوط به جعبه گشایی گوشی گلکسی M01 را مشاهده کنید:

 

امتیاز 5 از 2 رای

نوشته های مشابه

‫7 نظرها

  1. Good day! I know this is kinda off topic but I’d figured I’d ask.
    Would you be interested in trading links or maybe
    guest authoring a blog post or vice-versa? My blog covers a lot of the same subjects as yours and I believe we could greatly benefit from each other.
    If you are interested feel free to shoot me an email.
    I look forward to hearing from you! Terrific
    blog by the way!

  2. I’m impressed, I have to admit. Seldom do I come across a blog that’s equally educative and entertaining, and let me tell you, you have hit the nail on the head.
    The problem is an issue that not enough people are speaking intelligently about.
    I am very happy I found this during my search for something concerning this.

  3. بازتاب: Betkick
  4. بازتاب: PG

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا