موبایل

ثبت اختراعی جدید توسط هواوی با گوشی دارای سه نمایشگر

ثبت اختراعی جدید توسط هواوی با گوشی دارای سه نمایشگر

در شرایطی که آمریکا کشور هواوی را تحت فشار های تحریمی قرار داده، همچنان این شرکت دست از تلاش برنداشته و درحال مبارزه است. چین بدون توجه به توقف موقت عرضه گوشی های با نمایشگر تاشوی خود، نسل جدیدی از محصولات خود را اختراع و ثبت کرده است. در ادامه به این موضوع بیشتر خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید….

هوآوی چه تصميمی دارد؟

طبق اخبار منتشر شده اینطور انتظار می رود که:
هواوی تا پایان تابستان امسال عرضه گوشی های هوشمند با صفحه نمایش تاشو خود را به تعویق انداخته است. اما این کمپانی همچنان دست از فعالیت نکشیده و با محصولی شگفت انگیز و یک نوآوری تازه، قدرتمندتر از پیش ظاهر میشود. هواوی در زمان تعویق تولید و عرضه ی محصول با نمایشگر تاشوی خود تایمی برای هدر رفتن باقی نگذاشته است. محصول جذاب و جدید با 3 صفحه نمایشو دو محل تاشو را اختراع و ثبت کرده است.

ظاهر گوشی

وقتی نمایشگر باز شود و هیچ تایی نداشته باشد درست شبیه یک تب لت و یا Laptop می شود و هنگامی که تا می شود ضخامت گوشی بیشتر خواهد شد. وقتی تمام صفحه نمایش باز می شود نمایشگر دارای دوربین، تاچ و دکمه ی برگشت به خانه می باشد. قطعا طراحی برای این نسل جدید از گوشی های هوشمند هواوی به تأیید نهایی نرسیده. با توجه به این مسئله هنوز جایگاه دقیق حسگر و دوربین کاملا تثبیت نشده است. همچنین فراگیری نمایشگر ها نیز هنوز میزان مشخصی ندارد. اما در یکی از طرح ها این میزان به صددرصد نیز گزارش شده است.

توضیحات بیشتر


جالب است بدانید برای باز و بسته شدن نمایشگر ها و تا شدن آنها 2 لولا در نظر گرفته شده است.
همچنین پس از باز کردن این قسمت های تا شده برای بسته شدن چند آهنربا در نظر گرفته شده؛
که به طور کامل با کمک مغناطیس می توان آنها را بسته نگاه داشت.

پیشرفت یا پس رفت

این روز ها اخبار زیادی حاکی از آن است که:
گوشی های هواوی هم اکنون فرآیند نزولی از فروش را طی می کنند. پیش بینی ها خبر از امکان نزول 60 درصد از فروش را می دهند. اما کسی نمیداند اوضاع از چه قرار است. آیا این نسل از گوشی های با نمایشگر سه گانه و جذاب صعود ناگهانی را در جذب مخاطبین خواهد داشت یا خیر؟ احتمال می رود که عرضه این محصول می تواند جلوی کاهش فروش محصولات هوآوی را بگیرد.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫8 نظرها

  1. بازتاب: 다시보기
  2. بازتاب: Automated tests platform
  3. بازتاب: meet and fuck tonight
  4. بازتاب: Source
  5. بازتاب: 5-meo-dmt e bufotenina
  6. بازتاب: แทง ROV

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده + بیست =

دکمه بازگشت به بالا