آموزشفناوریموبایل

آموزش نصب محافظ صفحه نمایش بر روی گوشی

آموزش نصب محافظ صفحه نمایش بر روی گوشی

در این مقاله قصد داریم تا نحوه نصب محافظ صفحه صفحه نمایش را بر روی گوشی را آموزش دهیم تا خودتان هم به راحتی بتوانید از پس این کار برآیید. با طیف نیوز همراه باشید… .

انواع محافظ نمایشگر

به طور کلی دو نوع محافظ نمایشگر در بازار موجود است، یکی شیشه ای و دیگری تلقی. محافظ صفحه نمایش شیشه ای از چند لایه گرما دیده ساخته شده که به دلیل چند لایه بودن به یک لایه سخت شیشه ای با قطر 0.3 تا 0.5 میلی متر تبدیل شده است. این نوع از محافظ صفحه هم ضد خش بوده و هم در برابر ضربه مقاومت خوبی از خود نشان می دهند و مانع آسیب رسیدن به نمایشگر گوشی می شوند.

محافظ صفحه نمایش پلاستیکی از لایه های پلاستیکی فشرده شده به قطر 0.1 میلی متر ساخته شده است. این نوع از محافظ نمایشگر مقاومت کمی در برابر خط و خش دارند. به دلیل پلاستیکی بودن ضربه وارده را پخش کرده و عمق ضربه را کاهش می دهد.

نحوه نصب محافظ نمایشگر گوشی

قبل از هر کاری یک محیط بدون گرد و غبار را انتخاب کنید. حالا برای جدا کردن محافظ نمایشگر موجود روی گوشی، کافی است تا نمایشگر موبایل را بر روی بخار کتری گرفته تا به راحتی از گوشی جدا شود. پیش از آنکه بخواهید محافظ صفحه نمایش جدید را بر روی گوشی خود نصب کنید، دست هایتان به خوبی شستشو دهید.

اکنون نوبت آن است که صفحه نمایش گوشی را با الکل و یا شیشه پاک کن و همچنین یه قطعه پارچه نرم، تمیز کنید.

حالا قبل از چسباندن محافظ صفحه نمایش جدید، موقعیت آن را بر روی گوشی بررسی کرده و مکان قرارگیری درست را پیدا کنید. حالا اقدام به چسباندن محافط صفحه گوشی کنید و در حین انجام کار حواستان به موقعیت دوربین و اسپیکر گوشی باشد.

اگر بعد از چسباندن محافظ نمایشگر، گرد و غبار بر روی گوشی مشاهده کردید؛ بهتر است آن را با یک چسب نواری و با چسباندن و برداشتن آن اقدام به بر طرف کردن گرد و غبار کنید.

اگر پس نصب محافظ صفحهنمایش حبابی در زیر آن ایجاد شده بود، بهتر است از یک کارت عابر بانک استفاده کرده و لبه آن را با فشار کم بر روی نمایشگر بکشید تا حباب از بین برود.

 

امتیاز 5 از 2 رای

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

  1. بازتاب: 40fakes.com
  2. you’re truly a good webmaster. The website loading speed is amazing.
    It seems that you are doing any unique trick. Moreover, The
    contents are masterpiece. you’ve performed a great job on this subject!

  3. بازتاب: link
  4. بازتاب: ข่าวบอล

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 1 =

دکمه بازگشت به بالا