آموزشسخت افزار

روش نصب درایو نوری بر روی کامپیوتر

روش نصب درایو نوری بر روی کامپیوتر

در این مطلب قصد داریم تا روش نصب داریو نوری بر روی کیس کامپیوتر را آموزش دهیم و در ادامه هم ویدئویی از نحوه نصب اپتیکال درایو قرار می دهیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مراحل نصب Optical Drive

گام اول:

اولین کاری که می کنید، کامپیوتر را خاموش کنید و سپس کلید پاور آن بر روی Off بگذارید. با انجام این کار به طور کلی جریان برق قطع می شود و خطر نوسان برق بر طرف می شود.

گام دوم:

برای دسترسی به فضای داخلی کیس، اقدام به باز کردن پنل جانبی کیس کنید. تنها کاری که باید انجام دهید، باز کردن دو پیچ در قسمت بالا و پایین پنل جانبی کیس است. بعد از باز کردن قاب کناری، کاملا به فضای داخلی کیس دسترسی خواهید داشت. درایو نوری

گام سوم:

در قدم بعدی، قاب جلویی کیس کامپیوتر خودتان را باز کنید تا بتوانید به درستی اقدام به نصب درایو نوری کنید. البته توجه داشته باشید که نحوه باز کردن قاب جلویی هر کیس با متفاوت است و باید به این نکته را مد نظر قرار دهید.

گام چهارم:

نوبت آن است که اپتیکال درایو را از طریق بخش جلویی کیس، داخل محفظه 5.25 اینچی که مختص درایو نوری است قرار دهید. در هنگام انتقال Optical Drive ، این کار را به آرامی انجام دهید تا صدمه ای به آن ها وارد نشود. بعد از جایگذاری دقیق، با پیچ این درایو را محکم سر جاش پیچ کنید. درایو نوری

گام پنجم:

حالا نوبت وصل کردن کابل ها به درایونوری می رسد. کابل SATA Data را به پورت کوچک 7 پینی و کابل SATA Power را به پورت بزرگ 15 پینی درایو نوری متصل کنید.

گام ششم:

پس نصب کامل اپتیکال درایو، مجددا پنل جانبی کیس را با استفاده از پیچ هایش به بدنه کیس پیچ کنید.

گام هفتم:

مجددا می توانید کامپیوتر را به برق زده و آن را روشن کنید. توجه داشته باشید که نیازی به نصب درایو آن بر روی سیستم نیست و به طور خودکار درایو آن نصب می شود.

 

امتیاز 5 از 2 رای

نوشته های مشابه

‫4 نظرها

  1. بازتاب: Web Hosting
  2. بازتاب: Plaid Bassetti kaufen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × سه =

دکمه بازگشت به بالا