فناوریگجت

شیائومی از دستبند می اسمارت بند 5 و ایرفون می TWS Basic رونمایی کرد

شیائومی از دستبند می اسمارت بند 5 و ایرفون می TWS Basic رونمایی کرد

شرکت شیائومی از محصولات دستبند می اسمارت بند 5 و ایرفون می TWS Basic رونمایی کرد و طبق اعلام این شرکت، قرار است این محصولات در سرتاسر جهان عرضه شوند. در ادامه به بررسی قابلیت های دستبند Mi Smart Band 5 و ایرفون Mi TWS Basic خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات دستبند Mi Smart Band 5

دستبند می اسمارت بند 5

دستبند می اسمارت بند 5 در دو نسخه بازار جهانی و بازار چین تولید می شود که نسخه چینی آن از فناوری NFC پشتیبانی می کند. نمایشگر این دستبند سلامت در اندازه 1.1 اینچ ساخته شده است. سنسور سنجش ضربان قلب نسبت به نسخه قبلی، حدود 50 درصد دارای عملکرد بهتری است اما این نسخه هم فاقد سنسور SpO2 است.

برای شارژ کردن مچ بند می اسمارت بند 5 دیگر نیازی به جدا کردن بندهای آن نیست و می توان آن را با وجود بند نیز شارژ کرد. قرار است که مچ بند Mi Smart Band 5 همراه با 6 بند سیلیکونی و 65 تم مختلف عرضه شوند که باعث ایجاد تنوع رنگی بالا این محصول می شود. باتری این دستبند سلامت می تواند در هر بار شارژ، حدود 14 روز فعال باشد. به دلیل داشتن استاندارد ATM5، مچ بند می اسمارت بند 5 در برابر نفوذ قطرات آب مقاوم است و می توان آن را در هنگام شنا بر دست داشت.

از دیگر قابلیت های مچ بند Mi Smart Band 5 می توان به مدیریت خواب روزانه، دارا بودن 11 برنامه ورزشی مانند یوگا و سنجش میزان استرس کاربر اشاره کرد. اگر کاربری دارای استرس بالایی شده باشد، با ارائه یکسری نکته آموزشی می تواند به کاهش استرس فرد کمک کند. همچنین این دستبند سلامت از قابلیت ارائه تمرین های تنفسی و سلامت بانوان نیز بهره می برد.

ایرفون می TWS Basic

دستبند می اسمارت بند 5

ایرفون Mi TWS Basic به دیافراگم 14.2 میلی متری دینامیک مجهز شده است که از کدک صوتی ACC پشتیبانی کرده و در نتیجه کیفیت صدای مطلوبی را ارائه خواهد داد. برای کاهش سر و صدای محیط پیرامون، در این ایرفون از جفت میکروفون اضافی استفاده شده است تا در هنگام مکالمه سر و صداها مزاحم کاربر نشوند. بدنه ایرفون جدید شیائومی به لمس حساس است و با استفاده از این قابلیت می توان دستورهای مختلفی را به Mi TWS Basic داد. همچنین با خارج کردن یکی از آن ها، موسیقی به طور کامل قطع می شود.

این ایرفون با هر بار شارژ می تواند حدود 5 ساعت فعال باشد و پس تمام شدن شارژ آن و با استفاده از کیس شارژر، اقدام به شارژ کردن این ایرفون، کرد. گفتنی است که این کیس از درگاه USB تایپ C پشتیبانی می کند.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫7 نظرها

  1. ⭐ FREE APP LIMITED TIME⭐
    InVideo – Create publish-worthy videos on day one!
    ✅ 5000+ professionally- created templates
    ✅ Single click shortcuts
    ✅ AI tools to boost productivity
    ✅ Record a voiceover for your video or convert text to speech.

    ✅ and much more…

    InVideo FOR FREE For a Limited Time!
    LINK: https://bit.ly/3NcpUj0
    FREE CODE: INVID23
    ⭐ FREE APP LIMITED TIME⭐

  2. بازتاب: faw99 สล็อต

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده + 11 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا