تازه های فناوریموبایل

گوشی سامسونگ گلکسی S11 هفته سوم ماه فوریه رونمایی می شود

گوشی سامسونگ گلکسی S11 هفته سوم ماه فوریه رونمایی می شود.

گلکسی S11 با توجه به خبرهای شنیده شده، قرار است توسط شرکت سامسونگ در تاریخ 18 فوریه 2020 معرفی شود. احتمالا این رویداد، همانند دفعات پیش که مراسم رونمایی پرچمداران گلکسی اس در شهر سانفرانسیسکو برگزار شده، انجام پذیرد. برای دانستن اطلاعات بیشتر با طیف نیوز همراه باشید… .

تاریخ احتمالی این رویداد 29 بهمن ماه خواهد بود

با اینکه خیلی زود به نظر می رسد تا تاریخی دقیقی برای این رویداد اعلام کنیم، اما با توجه به شنیده ها احتمالا شرکت سامسونگ قصد دارد که نسل یازدهم از سری گلکسی S را در تاریخ 29 بهمن ماه یعنی کمتر از 5 ماه دیگر به نمایش بگذارد.

سال های گذشته نیز کمپانی Samsung تقریبا در همین دوره ی زمانی (هفته سوم فوریه) مراسم رونمایی از پرچمداران خود را برگزار کرده است، پس دور از ذهن نیست که در همین تاریخ نسل جدید گلکسی را به معرض دید علاقمندان بگذارد.

هنوز اطلاعاتی زیادی از مشخصات این گوشی گفته نشده است. تنها خبرهای منتشر شده از گلکسی اس 11 در این چند ماه گذشته حاکی از آن است که این گوشی دارای رابط کاربری One UI 2.1 و همچنین یکی از مدل های آن دارای حافظه ی داخلی یک ترابایتی می باشد. گفتنیست که به احتمال فراوان گلکسی S11 بدون جک هدفون عرضه خواهد شد.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫9 نظرها

  1. Have you ever thought about publishing an e-book or guest authoring on other blogs?
    I have a blog based on the same topics you discuss and would
    love to have you share some stories/information. I know my audience
    would value your work. If you are even remotely interested, feel free
    to shoot me an e-mail.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا