تازه های فناوریموبایل

معرفی مبتکرانه ترین گوشی از شرکت سامسونگ

معرفی مبتکرانه ترین گوشی از شرکت سامسونگ

بارها اتفاق افتاده که خبر ورود گجت های جدید قبل از موعد مقرر منتشر شده. این بار نیز منبعی که اتفاقا پیشینه ی درخشنده ای نیز در لو دادن اخبار دنیای تکنولوژی دارد خبر تولید یک گوشی بسیار غافلگیر کننده از شرکت سامسونگ را منتشر کرده است. با طیف نیوز همراه باشید… .

خبر منتشر شده بر این مدعاست که:

می توانیم در نیمه دوم سال جاری منتظر این گوشی هوشمند باشیم. تصور میرود که این دستگاه از نوع Note یا Fold نیز نباشد. اینکه سامسونگ قصد دارد گوشی هوشمند جدید خود را در کدام خانواده از انواع گوشی های قبلی خود جای دهد سورپرایزی سر به مهر خواهد ماند. البته به نظر میرود اخبار منتشر شده ی قبلی مبنی بر وارد بازار شدن گوشی های تا شونده ی جدید با این سری جدید از گوشی بی ارتباط نباشید. با این حال نباید زود نتیجه گیری کرد؛ چون هنوز اطلاعات کاملی در این باره در دسترس نیست.

همانطور که حتما شما نیز با خبر هستید:

کمپانی بزرگ سامسونگ اخیرا دوربین با قدرت زوم 5x را معرفی کرده. این ماژول با قدرت زوم پنج برابر حالا آماده تولید هم هست. پس احتمال دارد که این قابلیت ممتاز برای این گوشی نیز مد نظر قرار داده شده باشد. پس میتوان این گمان را داشت که این گوشی هوشمند خود سرگروه جدیدی از نسل جدید گوشی های سامسونگ باشد. گروهی که سردمدار آن یک گوشی تاشوی قدرتمند است.

از دیگر قابلیت آن میتوان Ram توانا و پرقدرت UFS 3.0 را نام برد. پیش از این اینگونه انتظار میرفت که گلگسی فولد ها مجهز به این رم باشند. اما به علت به تعویق افتادن رونمایی از گلگسی فولد طبیعتا گوشی های دیگری این قابلیت را پیدا کردند.

این گوشی مبتکرانه ی پشت پرده همچنین ممکن است به CPU داخلی کوالکون 855 Snapdragon که از خانواده اسنپ روی تراشه و یا پردازنده اگزینوس 9820 تجهیز شود.

اخبار حاکی از آن است که گوشی مجهز و پیشرفته ی بعدی از خانواده ی نوت باشد. پیش از این گلکسی نوت 9 وارد بازار شد و انتظار میرود که گوشی های در صف انتظار بعدی نوت 10 و نوت 10 پرو باشند و آن هم با یک سال فاصله در aout سال جاری وارد بازار شوند. پس تا آنموقع گوشی مبتکرانه ی جدید و پشت پرده همچنان نهان خواهد ماند. تصور میرود که این تایم قابل انتظار تایمی مابین زمان رونمایی از نوت 10 و اس 11 باشد.
قطعا میتوانیم با خیالی آسوده انتظار گوشی های مبتکرانه و قدرتمندی از کمپانی سامسونگ باشیم.
چرا که این شرکت بزرگ و صاحب قدرت پس از فعالیت های وسیع شرکتهایی مانند Huawei بخشی از سهام خود را به این شرکت باخته و قطعا مدام در رقابت با این رقیبان در تلاش برای برگرداندن دوباره ی شانس ها موقعیت های ناب خود است.

مطلب پیشنهادی:

Nokia دو محصول جدید از گوشی ها ی نسل پنجم خود را معرفی خواهد کرد

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا