فناوریموبایل

شرکت شیائومی از قابلیت شارژ سریع وایرلس 40 واتی خود ویدئویی منتشر کرد

شرکت شیائومی از قابلیت شارژ سریع وایرلس 40 واتی خود ویدئویی منتشر کرد

شارژر سریع وایرلس باعث بی نیازی کاربر به کابل شارژ خواهد شد اما این نوع شارژرها از سرعت پایینی برخوردار هستند که باعث طولانی تر شدن سرعت شارژ گوشی می شوند. اما شرکت شیائومی با منتشر کردن ویدئویی نشان می دهد که به شارژ وایرلس 40 واتی دست پیدا کرده است. در ادامه به جزئیات این خبر می پردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

جزئیات خبر شارژر بی سیم 40 واتی

اولین شارژر بی سیم با توان 30 واتی چند وقت قبل با عنوان Mi Charge Turbo توسط شرکت شیائومی به بازار عرضه شد. اما این شرکت با انتشار ویدئویی در شبکه مجازی، از شارژر بی سیم 40 واتی رونمایی کرده است. تا به اکنون چنین سرعتی از طرف هیچ کدام از شرکت های موبایل جهان ارائه نشده است و در نتیجه شرکت شیائومی با رونمایی از این شارژر وایرلس 40 واتی گوی سبقت را از سایر رقبا ربوده است. شرکت های دیگری نظیر هواوی توانسته اند تا شارژ سریع وایرلس 27 واتی، سامسونگ شارژ سریع بی سیم 15 واتی و اپل Fast Wireless Charging 7.5w ارائه دهند.

شرکت شیائومی برای دست یابی به این شارژ سریع وایرلس 40 واتی پایه شارژر ویژه ای طراحی کرده است که البته مشخص نیست که بر اساس استاندارد Qi ساخته شده است یا خیر. در این ویدئو از گوشی Mi 10 Pro استفاده شده که به یک باتری 4000mAh تجهیز شده است. این شارژر وایرلس توانسته است تا گوشی Mi 10 Pro را در طول 20 دقیقه، 57% از باتری این گوشی را شارژ کند و برای رسیدن به شارژ 100 درصد چیزی حدود 40 دقیقه زمان نیاز است.

از مهمترین موانع Fast Wireless Charging ، تولید حرارت بالا است که شرکت شیائومی برای رفع این مشکل، یک خنک کننده در پایه این شارژر سریع وایرلس تعبیه کرده است. در ادامه می توانید ویدئو مربوط به این شارژسریع وایرلس 40 واتی را مشاهده کنید:

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫11 نظرها

  1. Today, I went to the beachfront with my kids. I found a sea shell and gave it to
    my 4 year old daughter and said “You can hear the ocean if you put this to your ear.” She
    put the shell to her ear and screamed. There was a hermit crab inside and it pinched her ear.

    She never wants to go back! LoL I know this is totally
    off topic but I had to tell someone!

  2. بازتاب: nicotine pouches
  3. Разрешение на строительство — это государственный письменное удостоверение, выдаваемый официальными ведомствами государственного аппарата или субъектного самоуправления, который предоставляет начать строительную деятельность или исполнение строительных работ.
    Разрешение на строительство жилого объекта предписывает нормативные основания и условия к строительству, включая приемлемые виды работ, дозволенные материалы и приемы, а также включает строительные инструкции и комплекты безопасности. Получение разрешения на возведение является необходимым документов для строительной сферы.

  4. بازتاب: Dnabet

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا