فناوریموبایل

گوشی تاشو سامسونگ گلکسی W20 در راه است

گوشی تاشو سامسونگ گلکسی W20 در راه است

جدیدترین خبرها از کمپانی بزرگ Samsung حاکی از آن است که قرار است گوشی تاشو سامسونگ گلکسی W20 که قابلیت پشتیبانی از فناروری 5G را داراست، در ماه نوامبر رونمایی شود. با طیف نیوز همراه باشید… .

اطلاعات منتشر شده از گوشی منعطف دابلیو 20

همانطور که در پست قبلی اشاره کردیم، شرکت سامسونگ در مجمع توسع دهندگان خود، تصاویری از گوشی جدیدی که همانند گوشی های قدیمی تاشو، به شکل عمودی تا می شود، در معرض دید حضار قرار داد؛ البته اطلاعات ارائه شده از این گوشی فقط در حد همان تصاویر بود. حالا بعد از گذشت تقریبا یک هفته از این مراسم؛ در شبکه اجتماعی Wibo تلکام چین، خبر از معرفی گوشی انعطاف پذیر گلکسی W20 در ماه نوامبر منتشر شده است.

طبق خبرهای منتشر شده در رابطه با این گوشی هوشمند، قرار است ما شاهد ورژن جدید گوشی W2019 خواهد باشیم که در دو ورژن 128 و 256 گیگابایتی به بازار عرضه شد. گوشی تاشو سامسونگ گلکسی W20 مجهز به حافظه داخلی 512 GB می باشد که قرار است در رنگ های سفید و مشکی در اختیار کاربران علاقمند به این سری از گوشی های سامسونگ قرار گیرد. گفتنی است که گوشی منعطف گلکسی دابلیو 20 به فناوری اینترنت نسل پنجم نیز مجهز است.

جالب است بدانید که شرکت موتورولا هم خود را برای معرفی گوشی تاشو ریزر که از لحاظ ساختاری شباهت های با گوشی تاشو سامسونگ گلکسی دابلیو 20 دارد، آماده می کند. قرار است از گوشی منعطف ریزر در تاریخ 13 نوامبر (22 آبان) رونمایی به عمل آید. البته باید بدانید که گوشی منعطف موتورولا در قامت یک گوشی میان رده خواهد بود، اما گوشی انعطاف پذیر دابلیو 20 در رده یک پرچمدار قرار دارد، پس درنتیجه به احتمال فراوان کاربران این مدل گوشی ها نسبت به گوشی انعطاف پذیر سامسونگ رغبت بیشتری نشان خواهند داد.

 

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫12 نظرها

  1. بازتاب: bonanza178
  2. بازتاب: Fysio Dinxperlo
  3. بازتاب: 토렌트 사이트
  4. What i don’t realize is if truth be told how you’re not actually a lot more well-preferred than you might be right now.
    You’re very intelligent. You already know thus considerably with regards to this matter, produced me in my view believe it from a lot of numerous angles.
    Its like men and women don’t seem to be fascinated unless
    it’s one thing to do with Girl gaga! Your individual stuffs great.
    Always deal with it up!

  5. بازتاب: soothing piano
  6. بازتاب: LSM99BET
  7. بازتاب: u31 com
  8. بازتاب: ขายบ้าน
  9. بازتاب: ozempic weight loss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + پنج =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا