فناوری

معرفی فناوری شارژ سریع 120 واتی توسط برند iQOO

معرفی فناوری شارژ سریع 120 واتی توسط برند iQOO

برند iQOO در رویدادی از فناوری شارژ سریع 120 واتی رونمایی کرد. این فناوری Fast Charging می تواند تنها ظرفت مدت 15 دقیقه به طور کامل یک باتری 4000mAh را شارژ کند. برای اطلاعات بیشتر در خصوص این خبر با طیف نیوز همراه باشید… .

بررسی اطلاعات منتشر شده در خصوص فناوری FlashCharge 120W

برند آیکو زیر مجموعه شرکت Vivo به حساب می آید که تا به امروز چندین گوشی به بازار اسمارت فون ها عرضه کرده است. حالا این برند در یک رویداد آنلاین از فناوری شارژ سریع 120 واتی FlashCharge خود رونمایی کرد. با توجه به گفته این برند قرار است از ماه آگوست سال جاری میلادی، گوشی هایی که از این فناوری پشتیبانی می کنند را به بازار عرضه شوند.

با توجه به گفته مدیر ارشد برند iQOO، فناوری سوپر فلاش شارژ قابلیت شارژ کامل یک باتری 4000mAh را ظرف مدت 15 دقیقه دارا است. سریعترین فناوری Fast Charging موجود در بازار فعلی، قابلیت شارژ سریع 65 واتی را دارد که می تواند ظرف مدت 30 دقیقه، یک باتری را به طور کامل شارژ کند. در نتیجه فناوری شارژ سریع 120 واتی برند آیکو 2 برابر سریع تر از شارژرهای سریع موجود در بازار، باتری گوشی را شارژ کند.

در طی برگزاری کنفرانس آنلاین 15 دقیقه ای توسط برند آیکو، یک باتری 4000mAh در ابتدا این رویداد به شارژر FlashCharge 120W متصل شد و تا پایان این مراسم به طور کامل شارژ شد که این خود یک معرفی بسیار جذاب از این Fast Charger بوده است. این فناوری شارژ سریع حرارت بالایی در گوشی ایجاد می کند که برای جلوگیری از رسیدن آسیب به قطعات اصلی گوشی، باید گوشی های هوشمند از سیستم خنک کننده مناسبی برخوردار باشند. همچنین برای جلوگیری از افزایش بیش از حد دما، ولتاژ و شدت جریان از 20 ولت و 6 آمپر به 12 ولت و 10 آمپر تبدیل شده است. با این روش شاهد دو مدار مجزا هستیم که هر کدام دارای ولتاژ 12 ولت و شدت جریان 5 آمپر است که می توانند به شکل همزمان دو سلول 2000mAh را شارژ کند.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫7 نظرها

  1. بازتاب: 다시보기
  2. بازتاب: Kardinal Stick
  3. بازتاب: super kaya88
  4. بازتاب: lsm99

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا