فناوریلپ تاپ

بررسی مشخصات فنی لپتاپ ایسوس ZenBook Pro Duo UX581GV Core i7

قابلیت های لپ تاپ ایسوس زنبوک پرو دو UX581GV

بررسی مشخصات فنی لپتاپ ایسوس ZenBook Pro Duo UX581GV Core i7

یکی از باریک ترین لپ تاپ های موجود در بازار، لپتاپ ایسوس ZenBook Pro Duo UX581GV Core i7 است که هم از طراحی بسیار جذابی برخوردار بوده و هم دارای مشخصات سخت افزاری بسیار قدرتمندی است. در ادامه به بررسی مشخصات و قابلیت های لپتاپ ایسوس زنبوک پرو دو UX581GV خواهیم پرداخت و در انتها نیز ویدئویی از این لپ تاپ بالارده قرار می دهیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

امکانات لپ تاپ گیمینگ UX581GV

از بهترین لپ تاپ تولید شده سری زنبوک ایسوس ، می توان به لپ تاپ گیمینگ UX581GV اشاره کرد. شرکت تایوانی ایسوس این لپ تاپ را با بدنه ای از جنس فلز ساخته است و آن را با ابعاد 359x246x24 میلی متر و وزن 2.5 کیلوگرم عرضه می کند. از ویژگی های قابل توجه این لپتاپ بالارده، وجود دو نمایشگر بر روی آن است. این لپ تاپ همانند سایر هم رده ای های خود دارای یک نمایشگر در پنل جلویی بوده و به غیر از این نمایشگر، در قسمت قرارگیری صفحه کلید دارای یک نمایشگر دیگر نیز است. صفحه نمایش اصلی آن دارای اندازه 15.6 اینچی IPS LED-Backlit LCD با دقت نمایش OLED 4K بوده و از حالت مات نیز پشتیبانی می کند. گفتنی است که نمایشگر دوم آن از قلم نوری پشتیبانی می کند.

لپتاپ ایسوس ZenBook Pro Duo UX581GV

در بخش سخت افزاری، لپتاپ ایسوس ZenBook Pro Duo UX581GV Core i7 برای اجرای برنامه ها و بازی ها، به تجهیزات سخت افزاری بسیار قدرتمندی مجهز شده است. لپ تاپ گیمینگ UX581GV به پردازنده نسل نهم سری i7 شرکت اینتل مجهز شده است. این پردازنده دارای فرکانس پردازنده 2.6 تا 4.5 گیگاهرتز بوده و از حافظه کش 12 مگابایت بهره می برد. در بخش حافظه، این لپ تاپ بالارده از حافظه RAM 16 گیگابایتی DDR4 پشتیبانی می کند و برای ذخیره سازی و نصب نرم افزارها، به حافظه داخلی یک ترابایتی SSD مجهز شده است. برای اجرای بازی ها و برنامه های گرافیکی، لپتاپ ایسوس زنبوک پرو دو UX581GV از پردازنده گرافیکی شرکت NVIDIA با مشخصات Geforce RTX2060 GDDR6 و حافظه اختصاصی 6 گیگابایتی بهره می برد.

دیگر مشخصات:

لپ تاپ گیمینگ UX581GV به پورت HDMI، درگاه USB Type-C، درگاه USB 3.0 و پورت Thunderbolt مجهز شده است. این لپ تاپ بالارده همچنین از کیبورد با نور پس زمینه، وبکم با قابلیت سنسور تشخیص چهره و اسپیکر داخلی استریو بهره می برد. باتری این لپ تاپ 8 سلولی بوده و توان شارژدهی به مدت 7 ساعت را دارد. لپتاپ ایسوس ZenBook Pro Duo UX581GV فاقد درایو نوری، حسگر اثر انگشت و پورت شبکه Ethernet است.

 

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫4 نظرها

  1. When I originally commented I seem to have clicked on the -Notify me when new comments
    are added- checkbox and now whenever a comment is added I recieve
    4 emails with the exact same comment. Is there a way
    you are able to remove me from that service? Thanks a lot!

  2. بازتاب: dgคาสิโน

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا