فناوری

شیائومی ماوس XiaoAI را با قابلیت پشتیبانی از فرمان صوتی معرفی کرد

شیائومی ماوس XiaoAI را با قابلیت پشتیبانی از فرمان صوتی معرفی کرد

شرکت شیائومی از جدیدترین محصول خود یعنی ماوس XiaoAI که به یک میکرفون مخفی مجهز است، رونمایی به عمل آورد. در ادامه به بررسی امکانات ماوس شیائو ای آی خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

شرکت Xiaomi از جدیدترین تولید خود با عنوان ماوس XiaoAI رونمایی کرده است. این ماوس شیائومی به دلیل دارا بودن یک میکروفون مخفی، از فرمان های صوتی پشتیبانی می کند. این ماوس از لحاظ ظاهری به ماوس می وایرلس شباهت دارد که چندی پیش توسط شیائومی معرفی شده بود. اما ماوس شیائو ای آی از دکمه جدید بهره می برد که در صورت لمس طولانی آن، دستیار صوتی آن فعال می شود.

ماوس XiaoAI

از دیگر قابلیت های این Mouse می توان به قاب Antibacterial، اسکرول فلزی، میکروفون مخفی و درگاه یو اس بی تایپ سی اشاره کرد. Mouse XiaoAI انرژی خود را از یک باتری 750 میلی آمپر ساعت تامین می کند که در هر بار شارژ، کاربر می تواند به مدت 30 روز از آن استفاد کند و همچنین این ماوس تا 180 روز به حالت استندبای می تواند شارژ خود را نگه دارد. کاربر می تواند ماوس XiaoAI را از طریق بلوتوث و یا یو اس بی به سیستم خود متصل کند. همچنین می توان این ماوس را به دو سیستم کامپیوتری متصل کرد و برای جابجا کردن آن بین دو سیستم، فقط باید به مدت 3 ثانیه دکمه های چپ و راست کیبورد را فشار دهید.

کارایی فرمان صوتی ماوس شیائو ای آی

کاربر می تواند از فرمان های صوتی مختلفی مانند “کامپیوتر را خاموش کن” و یا “Word را باز کن” استفاده کند. Mouse XiaoAI به غیر از این فرمان های صوتی، به دلیل داشتن ورودی صدا، می توان به جای تایپ کردن از این قابلیت برای تایپ صوتی استفاده کرد.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 5 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا