دسته‌بندی نشدهنرم افزار و اپلیکیشن

هواوی برای موتور جستجوگر گوگل جایگزین تعیین کرد

هواوی برای موتور جستجوگر گوگل جایگزین تعیین کرد

از آن جایی که سرویس های گوگل برای کاربران گوشی های هوشمند هواوی با تحریم مواجه شد، این کمپانی تصمیم به ایجاد استقلال خود در زمینه موتور جستجوگر گرفت. در ادامه به معرفی مشخصات اپلیکیشن هواوی سرچ خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

مدتی است که کاربران گوشی های تحریم شده چینی مثل Honor و Huawei دیگر قادر به برقراری ارتباط و استفاده از سرویس های گوگل و اپلییکشن های مربوطه نیستند. به تناسب با این مشکل کمپانی هوآوی اقدام به مقابله با این تحریم ها و ایجاد برنامه های جایگزین کرد.

هواوی در ابتدا به جای فروشگاه اینترنتی گوگل پلی برنامه اپ گالری را به کاربران خود معرفی کرد. اما این هنوز اول راه است و این شرکت مسیر طولانی را در جهت عبور از موانع تحریمی آمریکا در پیش دارد. Huawei در زمینه سرویس های موبایلی خود صاحب برند خواهد شد و با داشتن HMS و سرویس هایی مانند ScreenMagazine، اپ گالری، موبایل کلاود و اپلیکیشن موتور جستجوگر هوآوی سرچ و همچنین وجود رابط کاربری EMUI تبدیل به یک کمپانی نسبتا مستقل شده است.

موتور جستجوگر

اقدامات جدید هوآوی برای مقابله با تحریم ها

همانطور که در جریان هستید موتور جستجوگر گوگل محبوب ترین برنامه هاست که البته کاربران گوشی های هوشمند Huawei محروم از آن شده اند. مسکلات مربوط به این عدم دسترسی تنها به جست و جوب تحت وب مربوط نیست بلکه به اپلیکیشن ویژه گوگل نیز مربوط می شود. در همین راستا هوآوی سرچ به عنوان موتور جستجوگر ویژه هواوی طراحی و معرفی شده است. اپلیکیشن هوآوی سرچ یک برنامه بسیار کاربردی است که به قسمتی از HM‌S تبدیل می شود.

قابلیت ها

با کمک این برنامه جديد Huawei می توانید بسیار سریع و راحت آنچه در ذهن دارید را سرچ کنید و در کنار آن از امکاناتی همچون، دکمه های شرت کات یا میانبر جهت مشاهده شرایط جوی، اتفاقات ورزشی و محاسبات با ماشین حساب و تبديل واحد ها بهره مند شوید. علاوه بر این با کمک اپلیکیشن موتور جستجوگر هوآوی سرچ می توانید نتایج سرچ را به صورت مرتب و دسته بندی شده در قسمت های ویدئویی، عکس و خبر فیلتر کرده و مشاهده کنید.

به زودی می توانید به این برنامه جست و جو گر هواوی در اپ گالری دسترسی داشته باشید و از امکانات آن استفاده کنید. و در صورت خرید مدل جدید گوشی های هوشمند هواوی می توانید از بابت نصب بودن پیش فرض موتور جستجو گر هوآوی سرچ اطمینان خاطر داشته باشید.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫8 نظرها

  1. بازتاب: 티비위키
  2. بازتاب: Dnabet
  3. I know this if off topic but I’m looking into starting my own blog
    and was wondering what all is required to get set
    up? I’m assuming having a blog like yours would cost a pretty penny?
    I’m not very internet smart so I’m not 100% certain. Any recommendations or
    advice would be greatly appreciated. Cheers

  4. بازتاب: ufabtb
  5. بازتاب: click
  6. بازتاب: try this out

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا