نرم افزار و اپلیکیشن

Tiwtter قصد حذف اکانت های غیر فعال را دارد

Tiwtter قصد حذف اکانت های غیر فعال را دارد

مدیران توییتر اعلام کرده اند که از تاریخ 11 دسامیر ( 20 آذر ماه ) اکانت هایی که در 6 ماه اخیر هیچ گونه فعالیتی در شبکه اجتماعی Tiwtter نداشته اند، غیر فعال خواهند شد. با طیف نیوز همراه باشید… .

توییتر در رابطه با این تصمیم چنین توضیح می دهد که حذف حساب های کاربری غیرفعال به این علت صورت می پذیرد که ارائه اطلاعات به شکل دقیق تر و موثق تر انجام شود. مدیران این شبکه اجتماعی از دادن اطلاعات بیشتر در خصوص علت این کار خودداری کردند.

از مزیت های این کار می توان به سرچ کردن آسوده تر کاربران و توییت ها اشاره کرد که مانع از اتلاف وقت در زمان جستجوی یک اکانت در تعداد زیادی اکانت غیرفعال می شود.به غیر از این مورد، کاربرانی که دست به انتشار اخبار نادرست و محتواهای غیر اخلاقی می زدند، دیگر مانند گذشته امکان دزدی اکانت ها برای اسپم کردن وجود ندارد.

کاربرانی که به هر دلیلی مانند بیماری، وقت چک کردن مطالب موجود در اکانت شان را ندارند، از این اقدام مدیران Tiwtter متضرر خواهند شد چرا که هم حساب کاربری آن ها و هم تمامی پست های خود را از دست خواهند داد. این کار توییتر حتی در خصوص اکانت های افراد معروف نیز که مدت هاست غیر فعال است، اعمال خواهد شد. البته توییتر در خصوص اکانت هایی که کاربران آن ها فوت کرده اند اعلام داشته است که، احتمالا حساب کاربری این افراد به رسم یادبود نگه داشته شوند.

با توجه به گفته های یکی از مدیران Tiwtter ، روند پاکسازی حساب های کاربری غیر فعال چند ماهی طول خواهد کشید. این حذف اکانت ها باعث می شود که کاربران به نام هایی که قبلا استفاده شده بود دسترسی داشته باشند و حتما یکسری از کاربران بابت این اتفاق خوشحال خواهند شد.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا