فناوریگجت

هواوی مودم نسل 5 خود را معرفی کرد

هواوی مودم نسل 5 خود را معرفی کرد

شرکت Huawei در کنار مراسم رونمایی از گوشی های Mate X و Mate 30 که قابلیت پشتیبانی از اینترنت نسل 5 را دارا می باشند، مودم نسل 5 وای فای پرو خود را نیز معرفی کرد. ما در ادامه به اخبار این رونمایی می پردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات مودم 5G هواوی

مودم نسل 5
مودم جدید هواوی تنها یک مودم نیست، بلکه قابلیت یک پاور بانک را هم دارا می باشد. این مودم در داخل خود به یک باتری 8000mAh مجهز است که کاربر می تواند از طریق دو پورت سوپر شارژ، دیوایس خود را شارژ کند. بدنه این گجت از جنس سرامیک بوده و در دو رنگ سفید و مشکی ساخته شده است. لازم به ذکر است که، مودم نسل 5 وای فای پرو هواوی، دارای نسخه ی دیگری با ظرفیت باتری 4000mAh و رنگ سفید می باشد.

دیگر ویژگی های مودم نسل پنجم هواوی

مودم 5G هواوی، به کاربرانی که گوشی های آنها از قابلیت اینترنت نسل پنجم بی بهره هستند، این امکان را می دهد تا از اینترنت پرسرعت نسل 5 شبکه موبایل لذت ببرند. طبق گفته شرکت هواوی، این مودم نسل پنجم قابل حمل، از عمر و مقاومت بالایی برخوردار است. در ساخت این مودم از تراشه Balong 5000 5G، همانند گوشی های هواوی که مجهز به اینترنت نسل پنجم هستند، استفاده شده است. این دیوایس بعد از دریافت امواج آنتن های نسل 5 شبکه موبایل، آن را به امواج wifi تبدیل می کند. از مهمترین ویژگی این مودم می توان به، پشتیبانی از شبکه ماژول دوگانه NSA/SA اشاره کرد.

مودم نسل 5
باتری درونی این گجت، به دلیل پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع 40w به سرعت شارژ می شود. همچنین این مودم-پاوربانک با توان 22.5w می تواند دیوایس های دیگر را شارژ کند؛ و در صورت مجهز بودن دیوایس ها به شارژ بی سیم، این مودم-پاوربانک با توان 15w قابلیت شارژ آنها را دارا می باشد. در مودم نسل 5 هواوی از یک چیپ هوش مصنوعی برای دریافت هر چه قوی تر سیگنال ها استفاده شده است. همچینین این چیپ سبب پایداری در اتصال بی سیم می شود، پس در اجرای بازی های آنلاین به مشکل بر نخواهیم خورد. قرار است مودم 5G wifi pro هواوی در ماه دسامبر امسال، برای خرید عرضه شود.

امتیاز 3.5 از 2 رای

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

  1. بازتاب: polaris canada
  2. بازتاب: browning shotguns

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک + 4 =

دکمه بازگشت به بالا