فناوریموبایل

تست مقاومت صفحه نمایش گوشی گلکسی M31 در برابر ضربات

تست مقاومت صفحه نمایش گوشی گلکسی M31 در برابر ضربات

این مطلب در رابطه با میزان مقاومت صفحه نمایش گوشی گلکسی M31 است که مقاومت خوبی در برابر ضربات وارده از خود نشان می دهد. در ادامه به ارائه یکسری از مشخصات فنی این گوشی میان رده پرداخته و در نهایت ویدئو این تست مقاومت را قرار می دهیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی گوشی سامسونگ ام 31

در پنل جلویی گوشی گلکسی M31 شاهد قرارگیری یک نمایشگر 6.4 اینچی سوپر آمولد با کیفیت وضوح 2340*1080 پیکسل با تراکم 411 ppi هستیم. در بالای صفحه نمایش این گوشی هوشند یک ناچ قطره ای تعبیه شده است که دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در آن جای گرفته است.

گوشی سامسونگ M31 برای اجرای برنامه های خود به یک تراشه 10 نانومتری Exynos 9611 تجهیز شده است. در بخش حافظه، این گوشی میان رده از رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64/128 گیگابایتی بهره می برد. پردازنده گرافیکی به کار رفته در گوشی Galaxy M31 از نوع Mali-G72 MP3 است که در اجرای اپلیکیشن ها و بازی ها نقش مهمی را ایفا می کند. همچنین این گوشی هوشمند از درگاه کارت حافظه خارجی میکرو اس دی پشتیبانی می کند.

گلکسی M31

گوشی گلکسیM31 در پنل پشتی خود به یک ماژول دوربین مستعطیلی مجهز است که چهار لنز دوربین در آن تعبیه شده است. دوربین اصلی گوشی سامسونگ M31 از لنز 64 مگاپیکسلی Wide، دوربین دوم از لنز 8 مگاپیکسلی Ultrawide، دوربین سوم از لنز 5 مگاپیکسلی Macro و دوربین چهارم از لنز 5 مگاپیکسلی Depth بهره می برد. دوربین گوشیM31 دارای قابلیت هایی از قبیل فلش LED و تصویربرداری پانوراما و HDR است.

دیگر مشخصات:

باتری به کار رفته در گوشیM31 دارای ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت است که قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 15W دارا است. حسگر اثر انگشت به کار رفته در این گوشی هوشمند در قاب پشتی آن تعبیه شده است. گوشی Galaxy M31 به رابط کاربری One UI 2.0 مبتنی بر اندروید 10 مجهز است.
در ادامه می توانید ویدئو مربوط به تست مقاومت صفحه نمایش این گوشی میان رده را تماشا کنید:

 

امتیاز 4.1 از 9 رای

نوشته های مشابه

‫8 نظرها

  1. hey there and thank you for your information – I have certainly
    picked up anything new from right here. I did however expertise several technical points
    using this website, since I experienced to reload the
    website a lot of times previous to I could get it to load properly.
    I had been wondering if your hosting is OK? Not that I’m
    complaining, but slow loading instances times will sometimes affect your placement in google and could damage your high quality score if ads and marketing
    with Adwords. Anyway I’m adding this RSS to my
    e-mail and can look out for a lot more of your respective exciting content.
    Make sure you update this again very soon.

  2. بازتاب: upx1688.com
  3. بازتاب: สมัคร LSM99

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده + 12 =

دکمه بازگشت به بالا