فناوریموبایل

انتشار تصاویری جدید از طراحی گوشی هواوی نوا 6 و پی اسمارت 2020

انتشار تصاویری جدید از طراحی گوشی هواوی نوا 6 و پی اسمارت 2020

با توجه به تصاویر منتشر شده از گوشی هواوی نوا 6 و پی اسمارت 2020 در شبکه های اینترنتی، ما شاهد مشخصات ظاهری بیشتری از گوشی Nova 6 و P Smart2020 هستیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

بررسی تصاویر منتشر شده از این دو گوشی هوشمند

با اینکه شرکت Huawei دچار مشکلات تحریمی از سمت دولت امریکا است، اما همچنان و با قدرت به تولید و عرضه محصولات خود ادامه می دهد. با توجه اخبارهای منتشر شده، کمپانی هواوی خود را برای معرفی گوشی هواوی نوا 6 و پی اسمارت 2020 آماده می کند. ساعاتی پیش از این دو گوشی هوشمند تصاویر جدید منتشر شده است که ما به بررسی این تصاویر انتشار یافته می پردازیم.

گوشی Nova 6

نوا 6 و پی اسمارت 2020

با توجه به تصاویر منتشر شده از این گوشی، ما شاهد یک روزنه بیضی شکل در سمت راست بالایی صفحه نمایش گوشی هستیم که محل تعبیه دو دوربین سلفی گوشی هواوی نوا 6 می باشد. همچنین در قلب پشتی این گوشی ما شاهد 4 دوربین که به صورت عمودی قرار گرفته اند، هستیم. بر طبق این تصاویر، قرار است این گوشی در سه رنگ آبی، مشکی و بنفش به بازار عرضه شود. گفتنی است که با کمی دقت در قسمت پایین گوشی، می توان تاریخ 5 دسامبر (14 آذر) را مشاهده کرد که به احتمال فراوان تاریخ معرفی گوشی Nova 6 را به ما نشان می دهد.

گوشی P Smart2020

ما در تصاویر انتشار یافته این گوشی، شاهد یک روزنه قطره ای در بخش تاپ ناچ گوشی هستیم که محل قرار گیری دوربین سلفی با رزولوشن 16 مگاپیکسل خواهد بود. همچنین به احتمال فراوان گوشی هواوی پی اسمارت 2020 قرار است در رنگ های سبز، مشکی و آبی ارائه شود. به غیر از اطلاعات مربوط به تصاویر منتشر شده این گوشی، شایعاتی در رابطه با مشخصات فنی این گوشی هم منتشر شده است که به آن می پردازیم. گوشی P Smart2020 دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی OLED با وضوح HD+ می باشد. همچنین این گوشی به اسکنر اثر انگشت درون صفحه ای مجهز است.

نوا 6 و پی اسمارت 2020

در بخش پردازنده نیز این گوشی به تراشه Kirin 810 و 4 یا 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 GB حافظه داخلی مجهز می باشد. در پنل پشتی این گوشی، سه دوربین قرار گرفته است که دوربین اصلی آن دارای رزولوشن 48 مگاپیکسل و دوربین دوم با رزولوشن 8 مگاپیکسل و قابلیت Ultrawide یا تله فوتو و دوربین سوم دارای رزولوشن 2 مگاپیکسل و قابلیت تشخیص عمق می باشد. همچنین وزن این گوشی هوشمند حدود 163 گرم و باتری آن دارای ظرفیت 3900 mAh می باشد.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

  1. This design is incredible! You most certainly know how to keep a reader amused.
    Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well, almost…HaHa!) Excellent job.

    I really loved what you had to say, and more than that, how you presented it.
    Too cool!

  2. بازتاب: buy viagra online

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا