موبایل

تست مقاومت گوشی اپل 11 پرو مکس در برابر نفوذ آب + ویدئو

تست مقاومت گوشی اپل 11 پرو مکس در برابر نفوذ آب + ویدئو

با توجه به مشخصات گوشی اپل 11 پرو مکس ، این گوشی دارای استاندارد IP68 می باشد که نشان دهنده مقاومت گوشی Iphone 11 Pro Max در برابر نفوذ آب است. در ادامه ویدئویی از مقاومت این گوشی در برابر آب قرار داده شده است. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی گوشی Iphone 11 Pro Max

گوشی اپل 11 پرو مکس در بخش پرادزنده به یک تراشه +7 nm اپل A13 Bionic به عنوان قلب تپنده خود مجهز است که توسط رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64/256/512 گیگابایتی همراهی می شود. این گوشی هم مانند سایر گوشی های آیفون از کارت حافظه خارجی پشتیبانی نمی کند. همچنین گوشی اپل 11 پرو مکس در بخش پردازنده گرافیکی مجهز به (Apple GPU (4-Core Graphics می باشد.

گوشی هوشمند اپل به یک صفحه نمایش 6.5 اینچی Super Retina XDR OLED با 16 میلیون رنگ مجهز است. گوشی اپل 11 Pro Max از کیفیت وضوح 2655*1242 پیکسل با تراکم 458 ppi بهره می برد. برای محافظت از نمایشگر این گوشی، از تکنولوژی محافظ صفحه شیشه ضد خش و پوشش الئوفوبیک استفاده شده است.

در قاب پشتی این گوشی از سه دوربین استفاده شده است که دوربین اصلی آن به لنز 12 مگاپیکسل، دوربین دوم به لنز 12 مگاپیکسل تله فتو با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 2 برابر و دوربین سوم به لنز 12 مگاپیکسل اولتراواید مجهز است. از دیگر امکانات آن می توان به تصویربرداری پانورما و HDR و فلش دوگانه Qoud-LED اشاره کرد. در پنل جلویی، شاهد دو لنز دوربین هستیم که دوربین اصلی 12 مگاپیکسل و دوربین دوم از نوع ToF 3D می باشد.

حالا می رسیم به یکی از مهمترین ویژگی های گوشی آیفون 11پرو مکس که با دارا بودن گواهینامه IP68، این گوشی قابلیت مقاومت در برابر آب تا عمق 4 متری و به مدت 30 دقیقه دارا می باشد. برای درک بهتر از مقاومت این گوشی در برابر نفوذ آّب، می توانید ویدئو زیر را مشاهده کنید:

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − سه =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا