فناوریگجت

هواوی از گجت جدید خود با نام هواوی بند 4 رونمایی کرد

هواوی از گجت جدید خود با نام هواوی بند 4 رونمایی کرد

شرکت Huawei در مراسم معرفی گوشی تاشو Mate X 5G، از گجت جدید خود با نام هواوی بند 4 نیز رونمایی کرد. برای گرفتن اطلاعات بیشتر درباره مشخصات Huawei Band 4، با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات Huawei Band 4

گجت جدید هواوی تقریبا از همه لحاظ به نسخه Honor Band 5i شباهت دارد. تنها تفاوتی که بین این دو دستبند دیده می شود، تفاوت میان دکمه Home آنهاست. مچ بند هواوی بند 4 به یک دکمه خازنی کپسولی شکل، اما مچ بند آنر بند 5 آی به یک دکمه دایره ای شکل مجهز هستند. اگر این تفاوت کوچک را فاکتور بگیریم، گجت Huawei Band 4 نیز به کانکتور شارژ USB-A، که داخل بند این دستبند تعبیه شده است، مجهز می باشد. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که، دستبند سلامت خود را بدون داشتن آداپتور و یا مبدل، و تنها از طریق یک پورت A، اقدام به شارژ گجت خود کنید.

هواوی بند 4هواوی بند 4 به یک صفحه نمایش 0.96 اینچی با وضوح 80 × 160 پیکسل مجهز است که، قابلیت نمایش 30 کارکتر نوتیفیکیشن را دارا می باشد. گجت جدید هواوی از طریق نسخه 4.2 بلوتوث، قابلیت اتصال به گوشی شما را خواهد داشت. باتری بکار رفته در این دستبند، دارای ظرفیت 91mAh می باشد که حداکثر تا یک و نیم ساعت شارژ شده و تا 7 روز قابلیت استفاده شدن را دارد.

از دیگر قابلیت های این دستبند می توان به، اندازه گیری میزان اکسیژن موجود در خون به کمک سنسور SpO2، تعداد ضربان قلب، ردگیری الگوی خواب اشاره کرد. همچنین این گجت تا عمق پنجاه متری، نسبت به آب مقاوم است. مچ بند Huawei Band 4 با قیمت 36 دلار قابل پیش خرید می باشد.

دیگر مشخصات دستبند سلامت هواوی بند 4
ابعاد 0.56 × 12.5 ×18.5 میلی‌متر
وزن 24 گرم
سنسورها سنسور شتاب سه محوره
سنسور مادون قرمز
سنسور اپتیکال ضربان قلب
مقاومت به دارای مقاومت به آب تا فشار 5 اتمسفر
عمر باتری 7 روز
نوع تراشه تراشه آپولو 3
رنگ بندی قرمز، صورتی روشن، مشکی
امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫13 نظرها

  1. بازتاب: 티비위키
  2. بازتاب: go now
  3. بازتاب: additional resources
  4. بازتاب: lsm99.gdn
  5. بازتاب: EV Charger
  6. بازتاب: super kaya 88 rtp
  7. بازتاب: Douceur Beauty

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا