فناوریموبایل

جعبه گشایی گوشی سامسونگ M51

آنباکس کردن گوشی ام 51

جعبه گشایی گوشی سامسونگ M51

شرکت سامسونگ چند وقت گذشته از گوشی میان رده جدید خود یعنی گوشی سامسونگ M51 رونمایی کرد. در این مطلب قصد داریم به بررسی مشخصات فنی گوشی ام 51 بپردازیم و همچنین ویدئویی از آنباکس کردن آن قرار دهیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی گوشی Galaxy M51

گوشی سامسونگ M51 از جمله گوشی های میان رده به حساب می آید که دارای ابعاد 163x78x8.5 میلی متر و وزن 213 گرم است. بدنه ای این گوشی هوشمند نیز همانند سایر گوشی ها سری M، از جنس پلاستیک مقاوم بوده و در دو رنگ مشکی و آبی تیره عرضه می شود. در پنل جلویی گوشی ام 51 از یک نمایشگر 6.7 اینچی Super AMOLED با کیفیت وضوح 2340×1080 پیکسل و تراکم 385ppi استفاده شده است. بر روی نمایشگر این گوشی هوشمند شاهد قرارگیری یک روزنه هستیم که میزبان دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی واید با دیافراگم f/2.0 است. سامسونگ برای کاهش آسیب رسیدن به نمایشگر گوشی Galaxy M51 از فناوری محافظ صفحه گوریلا گلس 3 استفاده کرده است.

در پنل پشتی گوشی سامسونگ M51 شاهد قرارگیری یک ماژول دوربین مستعطیلی هستیم که چهار لنز دوربین در آن تعبیه شده است. دوربین اصلی آن به لنز 64 مگاپیکسلی عریض با دیافراگم f/1.8، دوربین دوم به لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f/2.2، دوربین سوم به لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو با دیافراگم f/2.4 و دوربین چهارم به لنز 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق با دیافراگم f/2.4 مجهز شده است. از دیگر قابلیت های دوربین گوشی گلکسی M51 می توان به تصویربرداری پانوراما و HDR اشاره کرد.

قلب تپنده گوشی سامسونگ ام 51 از یک تراشه 8 نانومتری اسنپدراگون 730 بهره می برد که این تراشه در پیکره خود به پردازنده هشت هسته ای با حداکثر فرکانس 2.2GHz و پردازنده گرافیکی Adreno 618 تجهیز شده است. تراشه این گوشی میان رده توسط رم 6 گیگابایتی همراهی شده و برای ذخیره سازی اطلاعات از حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره می برد. گوشی Galaxy M51 برای افزایش فضای ذخیره سازی اطلاعات از درگاه کارت حافظه خارجی پشتیبانی می کند.

دیگر مشخصات:

گوشی سامسونگ M51 به یک باتری بسیار بزرگ 7000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 واتی را دارد. سنسور اثر انگشت گوشی ام 51 در حاشیه کناری آن جای گرفته است. این گوشی هوشمند با رابط کاربری One UI 2.0 مبتنی بر اندروید 10 عرضه می شود.
در ادامه می توانید ویدئو مربوط به جعبه گشایی گوشی سامسونگ ام 51 را مشاهده کنید:

 

امتیاز 4 از 2 رای

نوشته های مشابه

‫11 نظرها

  1. My programmer is trying to persuade me to move to .net from PHP.

    I have always disliked the idea because of the expenses.
    But he’s tryiong none the less. I’ve been using WordPress on a number of
    websites for about a year and am nervous about switching to another platform.
    I have heard excellent things about blogengine.net.
    Is there a way I can import all my wordpress content into it?
    Any help would be greatly appreciated!

  2. بازتاب: clenbuterol achat
  3. بازتاب: Alpha88
  4. بازتاب: 웹툰 다시보기
  5. بازتاب: my review here
  6. بازتاب: ผลบอล
  7. بازتاب: Sightseeing in Singapore

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − هجده =

دکمه بازگشت به بالا