سخت افزار

معرفی و خرید پاور ماژولار گرین مدل GP850B-OCPT

بررسی مشخصات فنی منبع تغذیه GP850B-OCPT

معرفی و خرید پاور ماژولار گرین مدل GP850B-OCPT

در صورتیکه قصد خرید تجهیزات یک سیستم کامپیوتری را دارید، یکی از قطعات مهمی که باید در خرید آن دقت داشته باشید، منبع تغذیه سیستم است. در این مطلب می خواهیم تا به بررسی مشخصات فنی و خرید پاور ماژولار گرین مدل GP850B-OCPT بپردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

ویژگی های منبع تغذیه GP850B-OCPT

یکی از مولفه های ایجاد یک سیستم شخصی حرفه ای، انتخاب درست Power آن است. چرا که عملکرد درست سایر قطعات به میزان ورودی انرژی به آن ها است و در صورت انتخاب اشتباه، به سایر قطعات سیستم کامپیوتری آسیب وارد می شود. یکی از منبع های تعذیه ماژولار برای سیستم های حرفه ای و گیمینگ، پاور ماژولارگرین مدل GP850B-OCPT است که با توجه به داشتن درگاه های متعدد، قابلیت تامین انرژی سایر قطعات به کار رفته در داخل کیس را دارد. منبع تغذیه GP850B-OCPT دارای گواهی نامه 80 Plus Platinum است که نشان دهنده میزان راندمان Power را مشخص می کند.

پاور ماژولار Green مدل GP850B-OCPT با ابعاد 180x150x86 میلی متر و فرم فاکتور ATX عرضه می شود. این پاور به طور کامل ماژولار است و بر همین اساس برای سیستم های حرفه ای گزینه بسیار مناسبی است. توان خروجی منبع تغذیه گرین مدل GP850B-OCPT عدد 850 وات را ارائه می دهد. کانکتورهای برق به کار رفته در آن شامل کانکتور مادربرد 4+20 پین، یک عدد کانکتور 8 پین E-ATX، سه عدد کانکتور 2+6 پین PCI-E، سه عدد کانکتور 15 پین SATA و یک عدد کانکتور 4 پین مولکس است. گفتنی است که این Power ماژولار گرین به یک عدد ریل 12 ولتی مجهز شده است.

ورودی ولتاژ پاور ماژولارگرین مدل GP850B-OCPT در محدوده 100 تا 240 ولت است و دارای جریان ورودی 10 آمپر است. برای کاهش دمای تولید شده در اثر فعالیت آن، از یک فن خنک کننده داخلی استفاده شده است. در صورتیکه قصد راه اندازی یک سیستم حرفه ای یا گیمینگ را دارید، خرید منبع تغذیه Green مدل GP850B-OCPT را پیشنهاد می کنیم.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫4 نظرها

  1. بازتاب: adhd fairfax va
  2. بازتاب: mushroom shop Colorado
  3. بازتاب: douceur

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا