اینترنت و شبکهفناوری

آشنایی با رک دیواری و کابینت های استاندارد مربوطه

آشنایی با رک دیواری و کابینت های استاندارد مربوطه

شرکت های کوچک و منازل مسکونی اصولا برای استفاده از رک، کابینت رک دیواری را انتخاب می کنند که برای مانیتور کردن و ارتباطات طراحی ایده آلی دارد. در ادامه به این موارد بیشتر خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

پیشتر در طیف نیوز با کابینت رک دیواری آشنا شده بودید و اطلاعاتی به عنوان پیش زمینه کسب کرده بودید در این بخش با امکانات دیگر آن آشنا خواهیم شد.

سایز کابینت رک دیواری از 6U تا 12U متغیر است و بزرگترین ارتفاع آن تا 22 U می رسد. گنجایش این قطعه چندان زیاد نیست و حدود 60 کیلوگرم میباشد. پس حتما یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید تا به وسیله آن بتوانید سایز و ابعاد و وزن تجهیزات شبکه ای که قرار است در آن قرار دهید را قبل از خرید مشخص و سازماندهی کنید.

بررسی مشخصات بیشتر

کابینت رک دیواری می تواند دارای یک و یا دو قسمت باشد. در نتیجه با این نوع طراحی تولید، سیستم و در کل کابینت به راحتی قابلیت جا به جایی خواهد داشت. همانطور که میدانید مدل دیگر روی زمین قرار داده می شوند و دارای چرخ برای سهولت در تغییر مکان و جابه جایی و همچنین پایه های با قابلیت تنظیم می باشد.

تفاوت کابینت رک دیواری و زمینی در این است که مدل دوم دارای ظرفیت و گنجایش بسیار بیشتر و حدودا تا هزار کیلوگرم میباشد و این با توجه به شرایط قرار گیری و محل نصب آن طبیعی می باشد.

ویژگی ها و امکانات مختلف

قطعه ای حائز اهمیت در کابینت دیواری که می توان به آن اشاره کرد درب آن است. طبیعتا برای این کابینت که پشت آن رو به دیوار قرار داده می شود یکی از مهمترین انتخابات ما نوع درب آن می باشد که مس تواند شیشه ای و یا فلزی باشد.دلازم به ذکر است که به طور کل بدنه انها بخاطر اهمیت مسائل امنیتی کاملا پوشیده و محفوظ است.

اگر قرار است این وسیله را در اتاقی با هوای سرد نصب کنید لزوما استفاده از درب های پانچ شده توصیه می شود. در کل اتاق های دیتا سنتر با توجه به شرایط و موقعیت هایی که دارند کاملا متفاوت هستند وشما باید کیس های مناسب را برگزینید که در نمونه های زمینی و چه دیواری.

در نهایت می توان به رنگ بندی اشاره کرد که امری بسیار سلیقه ای است اما به طور کل رنگ مشکی بیشتر از سایر موارد انتخاب می شود. هرچند اگر قرار است کابینت رک دیواری در معرض دید باشد، شادی رنگ بندی های نوک مدادی و خاکستری انتخاب های مناسب تری باشند

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫3 نظرها

  1. بازتاب: 티비위키
  2. بازتاب: magnum research mr9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا