تازه های فناوریکامپیوتر رومیزی

کیس کامپیوتر شرکت Dune با طرحی شبیه به Mac Pro اپل به بازار عرضه خواهد شد

کیس کامپیوتر شرکت Dune با طرحی شبیه به Mac Pro اپل به بازار عرضه خواهد شد

طبق تصاویر منتشر شده از کیس کامپیوتر شرکت Dune ، این کیس از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به  Mac Pro جدید شرکت اپل دارد. ما در ادامه به مشخصات ظاهری این کیس جدید می پردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات ظاهری کیس کامپیوتر Dune Pro

کیس کامپیوتر شرکت Dune

شرکت Dune، استیل ضد زنگ را برای ساخت بدنه ی این Case به کار برده است که همانند Mac Pro روزنه های متعدد را بر روی بدنه ی آن تعبیه کرده است. وجود این روزنه ها باعث تهویه بهتر هوای داخل کیس می شود. کیس Dune Pro مجهز به 2 درگاه USB-C در بخش بالایی بدنه می باشد و همچنین در ساخت تمام قسمت ها و پورت های این کیس از محفظه های آلمینیومی استفاده شده است.

تفاوت بین کیس کامپیوتر Dune Pro با Mac Pro

شرکت اپل در طراحی کیس Mac Pro به شکلی عمل کرده است که کاربر به تمامی قسمت های داخلی Case بدون هیچ مشکلی و به آسانی دسترسی دارد. همچنین در طراحی این Case به گونه ای عمل شده است که تمامی قطعات داخلی با بست های 360 درجه به قاب کیس وصل می شوند.
اما طراحی کیس Dune Pro بدین گونه نیست، چرا که کاربر نمی تواند به آسانی به قطعات داخل کیس دسترسی داشته باشد. با این وجود، این دو کیس از لحظ فرم ظاهری به هم شباهت دارند.

در ادامه به توضیحات کمپانی Dune درباره ی کیس جدید خود، می پردازیم:
شرکت Dune اعتقاد دارد که، این کیس کامپیوتر به کاربر حق انتخاب وسیعی در رابطه با تهیه قطعات صنعتی می دهد؛ در نتیجه کاربر بدون هیچ گونه مشکلی سیستم مورد علاقه ی خود را خواهد داشت.
قرار است که این کیس کامپیوتر از هفته ی آینده (29 مهرماه) به شکل پیش فروش، در اختیار کاربران قرار بگیرد.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا