تازه های فناوریفناوریموبایل

گوشی هواوی Enjoy 10 ، جمعه 18 اکتبر معرفی می شود

گوشی هواوی Enjoy 10 ، جمعه 18 اکتبر معرفی می شود

شرکت Huawei چندی پیش گوشی Enjoy 10 Plus به دنیای گوشی های هوشمند معرفی کرده بود؛ حال در جدیدترین پست خود در شبکه اجتماعی ویبو، خبر از معرفی گوشی هواوی Enjoy 10 در تاریخ 18 اکتبر (26 مهر) را داده است. این سری از گوشی های شرکت هواوی علاوه بر طرح های زیبا، دارای قیمت های مناسبی نیز هستند. برای دانستن اطلاعات بیشتر درباره گوشی جدید سری Enjoy، با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات گوشی سری Enjoy

با توجه به تصاویر منتشر شده از گوشی انجوی 10 توسط شرکت هواوی، این گوشی مجهز به یک دوربین سلفی در حفره ی نمایشگر می باشد که باعث افزایش نسبت صفحه به بدنه می شود. در قسمت پشتی این گوشی دو دوربین تعبیه شده است که این دوربین ها به حالا عمودی در سمت چپ گوشی قرار گرفته اند. نکته ی دیگر در رابطه با قاب پشتی این گوشی، نبود حسگر اثر انگشت در قاب پشتی است اما نبود این حسگر نشانه ای از حضور آن در زیر نمایشگر با توجه به نوع قیمت این سری از گوشی های هواوی نیست.

گوشی هواوی Enjoy 10

با توجه به شماره مدل ثبت شده ی گوشی انجوی 10 در سایت TENAA باید منتظر یک گوشی با نمایشگر 6.39 اینچی HD+ از نوع IPS LCD با رزولوشن 1560 × 720 باشیم. تراشه ی به کار رفته در گوشی هواوی انجوی 10 به احتمال فراوان از نوع Kirin 710F خواهد بود.

گوشی هواوی انجوی 10 همانطور که قبلا اشاره شده، مجهز به دو دوربین در پنل پشتی می باشد که، دوربین اصلی آن رزولوشن 48 مگاپیکسل و دوربین دوم دارای رزولوشن 8 مگاپیکسل می باشد. گفتنیست دوربین سلفی قرار گرفته در حفره ی نمایشگر گوشی انجوی 10 دارای رزولوشن 8 مگاپیکسلی است. باتری این گوشی دارای ظرفیت 3900mAh است که از شارژ سریع پشتیبانی نمی کند.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫9 نظرها

  1. بازتاب: ประตู wpc
  2. بازتاب: kas miner
  3. بازتاب: tv hen tai gucken
  4. بازتاب: buy cocaine online
  5. بازتاب: Thai food nyc
  6. بازتاب: pod

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − هفده =

دکمه بازگشت به بالا