سخت افزارفناوری

معرفی و خرید کیس گرین مدل Parsa

بررسی مشخصات کیس پارسا

معرفی و خرید کیس گرین مدل Parsa

یکی از کیس های مناسب مصارف خانگی و اداری، کیس گرین مدل Parsa است که از امکانات و قابلیت های خوبی برخوردار است. این کیس Green حداکثر از 5 عدد فن پشتیبانی می کند که تهویه هوای داخل این Case را به خوبی انجام می دهد. در ادامه به بررسی ویژگی های کیس پارسا می پردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی کیس گرین مدل پارسا

فرم فاکتور کیس گرین مدل Parsa از نوع Mid-Tower است که قابلیت سازگاری با مادربردهای microATX, ATX, SSI CEB, Mini-ITX را دارد. این کیس Green قابلیت پشتیبانی از نصب 8 اسلات توسعه را دارد. شرکت گرین، کیس پارسا را با بدنه ای از جنس پلاستیک مستحکم و استیل ضد زنگ تولید کرده است که از مقاومت خوبی برخوردار است. این کیس با ابعاد 470x180x450 میلی متر و وزن 5.7 کیلوگرم عرضه می شود.

اسکلت داخلی کیس Parsa به گونه ای طراحی شده که با وجود نداشتن ابعاد بزرگ، می توان 5 عدد فن با سایز 12 میلی متری و خنک کننده های آبی با ابعاد 120/240 میلی متر را در آن نصب کرد. همچنین این کیس قابلیت نصب کارت گرافیک با طول حداکثر 390 میلی متر و خنک کننده های بادی تا ارتفاع 160 میلی متر را دارد. بر اساس ویژگی های گفته شده، این کیس خانگی دارای مشخصات یک کیس میان رده Gaming را دارد.

کیس گرین مدل Parsa از فیلترهای مگنتی قابل شستشو در قسمت های کف و پنل جانبی بهره می برد که این قابلیت مانع از ورود گرد و خاک به داخل کیس می شود. این کیس Green در بخش پشتی خود دارای فضای کابل کشی و مدیریت کابل ها را دارد که باعث جلوگیری از شلوغی فضای داخل کیس می شود. همچنین کیس پارسا از 5 عدد هارد درایو 2.5 اینچی، 4 عدد هارد دیسک 3.5 اینچی و پاور با طول 230 میلی متر پشتیبانی می کند.

دیگر قابلیت ها:

در قاب جلویی کیس گرین مدل پارسا شاهد قرار گیری یک پورت USB 3.0، دو پورت USB 2.0 و ورودی و خروجی صدا از نوع HD Audio هستیم. برای افزایش دوام و عمر پورت ها در برابر رطوبت و اکسید شدن فلز داخل آن ها، از استیل ضد زنگ استفاده شده است. با توجه به مشخصات گفته شده، می توان با خرید کیس گرین مدل Parsa از امکانات مناسب آن بهره برد.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫4 نظرها

  1. بازتاب: Japanese tattoo Khao Lak
  2. بازتاب: one up psilocybin bar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا