سخت افزار

معرفی کیس گیمینگ گرین مدل Z5 Surena

کیس Green Z5

معرفی کیس گیمینگ گرین مدل Z5 Surena

یکی از کیس های گیمینگ با طراحی جذاب موجود در بازار، کیس گیمینگ گرین مدل Z5 Surena است که یک Gaming Case جذاب و مدرن است. در ادامه به بررسی مشخصات کیس گرین مدل زد 5 سورنا خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

قابلیت های کیس گرین مدل زد 5 سورنا

کیس گیمینگ گرین مدل Z5 Surena

کیس گیمینگ گرین مدل Z5 Surena مجهز به چهار فن با نورپردازی ARGB است که زیبایی ویژه ای را به آن می بخشد. این نورپوردازی از جدیدترین نوع نورپردازی به حساب می یاد که به دلیل قابلیت آدرس دهی و همچنین کنترل مجزا دیودها، باعث ایجاد نورپردازی بسیار زیبایی خواهد شد. این Gaming Case با بدنه ای بسیار مستحکم ساخته شده که ورق های مورد استفاده در آن دارای ضخامت 0.7 میلی متر است. مهترین نکته در خصوص کیس گرین مدل زد 5 سورنا ، استفاده از فیلترهای سلولوزی و مگنتی قابل جدا کردن و شستشو در مجاری ورودی و خروجی هوا است. وجود این فیلترها مانع از ورود گرد و غبار به داخل کیس می شود و در نتیجه فضای داخل کیس گرین تمیز می ماند.

کیس گیمینگ گرین مدل Z5 Surena با توجه به داشتن ارتفاع 510 و طول 440 و عرض 220 میلی متر، دارای فضای کافی برای نصب حداکثر 8 فن با سایز 120/140 میلی متر و خنک کننده های آبی با سایز 120/140/240/280/360 میلی متر است. همچنین به دلیل وجود فضای مناسب کابل کشی در داخل کیس، می توان از خنک کننده های بادی با ارتفاع 164 میلی متر استفاده کرد. با توجه به این توضیحات، کیس Green Z5 هیچ گونه محدودیتی در نصب فن ها و خنک کننده های بادی و آبی ندارد.

دیگر قابلیت ها:

کیس گیمینگ گرین مدل Z5 Surena

در این Gaming Case می توان 7 عدد هارد درایو 2.5 اینچی و یا 3 عدد هارد درایو 3.5 اینچی و منبع تغذیه با طول حداکثر 235 میلی متر را تعبیه کرد که از ویژگی های مهم کیس Green Z5 به شمار می آید. در پنل جلویی کیس گرین مدل زد 5 سورنا شاهد قرارگیری یک پورت USB 3.0، دو پورت USB 2.0 و ورودی و خروجی صدا از نوع HD Audio هستیم. همچنین این پورت ها به دلیل ساخته شدن از استیل ضد زنگ، دارای دوام بسیار بالایی در برابر زنگ زدگی دارد. پنل جانبی به کار رفته در کیس Green Z5 از جنس شیشه سخت حرارت دیده دودی است که به دلیل داشتن شفافیت، می توان درون کیس و تجهیزات تعبیه شده در آن را مشاهده کرد.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − 14 =

دکمه بازگشت به بالا