فناوریموبایل

حسگر اثرانگشت گلکسی اس 11 دو اثر انگشت را همزمان شناسایی می کند.

حسگر اثرانگشت گلکسی اس 11 دو اثر انگشت را همزمان شناسایی می کند.

طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، حسگر اثرانگشت گلکسی اس 11 که آن طور که مشخص است یک حسگر جدید سه بعدی سونیک مکس کوالکام است، قادر است در یک زمان هر دو انگشت کاربر را تشخیص دهد. با جزئیات بیشتر این خبر در طیف نیوز با ما همراه باشید… .

داشتن یک حسگر اثرانگشت با محدوده حساس وسیع تر از نسخه ها و نسل های کنونی خبری بود که پیش از عرضه گلکسی اس 11 شایعه شده بود و مورد بحث قرار گرفته بود. اکنون این شایعات توسط کوالکام یعنی کمپانی تامین کننده حسگر اثرانگشت درون صفحه نمایش سامسونگ تایید شده است.

کمپانی کوالکام حسگر آپدیت شده و بروز شده ی اسکنر موجود در گوشی های سامسونگ اس ده و نوت ده را با اسم تری دی سونیک مکس معرفی کرده.
این سنسور طبق گفته کمپانی تولید کننده، می تواند دو اثر انگشت را همزمان تشخیص دهد. علت نیز دقیقا همان موضوع وسعت سنسور حساس به تاچ است که هفده برابر از نسل کنونی وسیعتر می‌باشد. همچنین نرخ دقت در این سنسور یک در یک میلیون است در حالی که نسخه کنونی یک در پنجاه هزار میباشد.

لازم به ذکر است که کمپانی مذکور این اطلاعات را رسما و علنا اعلام نکرده، اما در ظاهر همين گونه خواهد بود.
چیزی که مشخص است این است که کمپانی سامسونگ تا کنون تنها کمپانی است که از قابلیت های سنسور اثرانگشت کوالکام اولتراسونیک بهره مند شده است و این در حالی است که اغلب گوشی های هوشمند از از حسگر اثرانگشت درون صفحه نمایش اپتیکال استفاده می کنند.

ناگفته نماند، با توجه به مسائل و مشکلاتی که برای از نظر مراتب امنیتی برای کوالکام رخ داده چنان نمیتوان با قطعیت و اطمینان کامل گفت که، همچنان تولید کنندگان گوشی های هوشنند به سمت حسگر های اولتراسونیک بروند.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫11 نظرها

  1. بازتاب: click for source
  2. بازتاب: Exhibition booth setup
  3. Today, I went to the beach with my children. I found a sea shell
    and gave it to my 4 year old daughter and said “You can hear the ocean if you put this to your ear.” She put the shell to her ear and screamed.
    There was a hermit crab inside and it pinched her ear.
    She never wants to go back! LoL I know this is completely off topic but I
    had to tell someone!

  4. بازتاب: Moon bars psilocybin
  5. بازتاب: Buy Viagra for hot sex
  6. بازتاب: 웹툰 사이트

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا