سیستم عاملفناورینرم افزار و اپلیکیشن

آشنایی با قابلیت های رابط کاربری EMUI 10.1 هوآوی

آشنایی با قابلیت های رابط کاربری EMUI 10.1 هوآوی

محصولات هواوی با وجود رابط کاربری EMUI 10.1 امکانات و قابلیت های جدیدی پیدا کرده اند، در ادامه این بخش نیز قصد داریم به معرفی این امکانات و قابلیت ها بپردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

هم زمان با رونمایی هوآوی از محصولات خانواده P40 از یک سری سیستم نرم افزاری EMUI 10.1 پرده برداری کرد. رابط کاربری مذکور علاوه بر قابلیت های ارتباطی خود دارای ویژگی های کاربردی هوشمند دیگری نیز هست که در این مطلب به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

اوقات من یا Mee time

یکی از قابلیت های رابط کاربری EMUI 10.1 هواوی که ایده بسیار خوبی برای اشتراک گذاری اوقات خاطره انگیز و لحظات مهم زندگی شما با دوستان و خانواده تان است، Mee time می باشد که البته با اشتراک گذاشتن تمام آنچه در صفحه نمایش نمایان است با دوستانتان بر جذابیت های نیز افزوده می شود. برای مثال اگر قصد خرید اینترنتی از یک فروشگاه آنلاین دارید و می‌خواهید نظر خانواده تان را نیز جویا شوید می توانید صفحه نمایش خود هنگام استفاده از آن فروشگاه را اشتراک گذاری کنید. این قابلیت به لطف وجود رابط کاربری EMUI 10.1 هواوی حتی در شرایطی که شبکه اینترنتی ضعیف است نمایش صفحه با کیفیت خواهد بود. علاوه بر این امکان تماس های کنفرانسی چند نفره نیز وجود دارد.

ارتقا در عملکرد

حرکت میان منو ها و بخش های مختلف گوشی به واقعیت نزدیک شده اند و لمس صفحه نمایش پرسرعت ترین ری اکشن ها را بدنبال خواهد داشت.
از دیگر خصوصیات وجود رابط کاربری EMUI 10.1 هوآوی برنامه های داخل ساید بار هستند که با درگ و دراپ می توان آنها را وارد حالت نمایش چند پنجره ای کرد. راهکاری که می تواند به کاربران هواوی این امکان را بدهد که بدون خارج شدن از حالت تمام صفحه برای مثال بتوانند جواب چت های مخاطبان را نیز بدهند.

خصوصیتی دیگر که با وجود رابط کاربری EMUI 10.1 هواوی امکان پذیر است، الگوی سه بعدی برای صفحه نمایش در سه لایه پیش زمینه، اعداد وپس زمینه در زمانی است که کاربر از گوشی خود استفاده نمی کند.

ارتباط گوشی و کامپیوتر

Multi-Screen Collaboration قابلیت است که با کمک آن و به لطف وجود رابط کاربری EMUI 10.1 هوآوی می توان تماس های گوشی، چه صوتی و چه تصویری را از طریق رایانه های با برند Huawei مدیریت کنید. فرآیند عکس نیز وجوددارد، شما می توانید از دوربین و میکروفن کامپیوتر با اتصال به گوشی استفاده کنید و همچنین برنامه های داخل کامپیوتر را برای باز کردن فایل های مختلف داخل گوشی یا لینک ها استفاده کنید.

اشتراک گذاری

انتقال فایل ها با سرعت بالا میان گوشی های هوشمند، تبلت ها و کامپیوترهای هواوی با پشتیبانی سرویس Huawei Share انجام می گیرد.

مورد دیگر OneHop است که با کمک آن برای انتقال دهی تنها کافیست نام دستگاه مقصد را وارد کنید و نیازی به هیچ فرآیند پیچیده دیگری نخواهد بود.

Huawei Cast+

قابلیت Huawei Cast+ با وجود EMUI 10.1 هوآوی موجب ارتباط روان میان گوشی و دیوایس های پروژکتور حتی در شرایط عدم وجود شبکه قوی می باشد.

Sound Booster

یک قابلیت بسیار جالب صوتی Sound Booster است که کاربر با کمک آن می تواند صدای خود را در یک اتاق با اتصال گوشی به اسپیکر بلوتوثی، قوی تر بشنود. استفاده از هدفون های بلوتوثی نیز به همین روش ممکن است، در نتیجه در مکان های پر سروصدا نیز مکالمات شفاف و رسا خواهد بود.

گالری

دستگاه های هوآوی که مجهز به رابط کاربری EMUI 10.1 باشند، می توانند با اتصال به یک شبکه وای فای مشترک گالری ها را مشاهده کرد. همچنین امکان جست و جو در آنها نیز وجود دارد.

دستیار صوتی هوشمند

همراه با EMUI 10.1 دستیار صوتی هوشمند Celia جهت سهولت در کاربری گوشی های هواوی طراحی و در دسترس کاربران قرار داده شده است. جهت استفاده از این قابلبت تنها لازم است دکمه پاور را یک ثانيه نگاه داريد و یا عبارت هی سیلیا را بیان کنید و از امکاناتی همچون پخش فایل های چند رسانه ای و پیامک ها، تشخیص کالری غذا بهره مند شوید.

کنترل پنل

Multi-Device Control Panel یک ساختار یکپارچه در اختیار کاربر قرا می دهد که به کمک آن، می توانید همه دستگاه های مجاور متصل را مشاهده و تشخیص دهید. این قابلیت در گوشی های هوشمند هوآوی با رابط کاربری EMUI 10.1 با کشیدن انگشت روی صفحه به سمت بالا امکان پذیر خواهد بود و برای فعال کردن پروجکشن گوشی، انتقال محتوا به نمایشگر بزرگتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گوشی های هوشمندی که به روز رسانی مربوط به رابط کاربری EMUI 10.1 برای آن ها اعمال می شود به شرح زیر می باشند:

Huawei Mate 20
Mate 20 Pro
Mate 20 Porsche Design
Huawei Mate 20 X 4G
Huawei Nova 6
Nova 6 5G
Nova 6 SE
MatePad Pro
MediaPad M6 10.8
M6 8.4
MediaPad M6 Turbo Edition
Huawei P30
P30 Pro
Huawei Mate 30 4G
Mate 30 5G
Mate 30 Pro 4G
۳۰ Pro 5G
Mate 30 RS Porsche Design
Huawei Mate 20 X 5G
Mate Xs
Mate X
Huawei Nova 5 Pro
Nova 5
Nova 5i Pro
Huawei Nova 5z
Enjoy 10S

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫19 نظرها

  1. سلام
    فعلا در لیست گوشی هایی که این آپدیت رو دریافت می کنند، نیست. این احتمال وجود دارد که در آینده برای این گوشی هم منتشر بشه

  2. بازتاب: 호두코믹스
  3. بازتاب: join the illuminati
  4. Attractive component to content. I just stumbled
    upon your website and in accession capital to say that I get actually enjoyed account
    your weblog posts. Any way I will be subscribing to your augment
    and even I success you get entry to consistently fast.

  5. بازتاب: 토렌트
  6. بازتاب: site
  7. An outstanding share! I’ve just forwarded this onto
    a co-worker who was conducting a little research on this.
    And he actually bought me lunch simply because I discovered it for him…

    lol. So let me reword this…. Thank YOU for the meal!!

    But yeah, thanx for spending the time to talk about this
    matter here on your internet site.

  8. Nice post. I was checking continuously this blog and
    I am impressed! Very useful info particularly the last part :
    ) I care for such information much. I was seeking this certain information for a long time.
    Thank you and good luck.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × یک =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا