تازه های فناوریفناوریموبایل

عکسی از گوشی نوا 5z هواوی منتشر شد

عکسی از گوشی نوا 5z هواوی منتشر شد

شرکت Huawei با انتشار تصویری از گوشی نوا 5z در شبکه ی اجتماعی ویبو، خبر از معرفی نسل جدید سری گوشی های Nova را داد. هواوی به غیر از منتشر کردن تصویر این گوشی، یکسری از مشخصات فنی گوشی Nova 5z را نیز ارائه کرده است. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی گوشی Nova 5z

گوشی Nova 5z ششمین نسل از سری خانواده ی Nova می باشد. با توجه به تصویر منتشر شده از گوشی نوا 5z، این گوشی از لحاظ ظاهری بی شباهت با گوشی Nova 5i Pro نیست. صفحه نمایش این گوشی دارای یک روزنه در قسمت سمت چپ بالا می باشد که محل قرارگیری دوربین سلفی با رزولوشن 32 مگاپیکسل می باشد، همچنین این گوشی در پنل پشتی خود، مجهز به چهار دوربین نیز است. دوربین اصلی آن دارای رزولوشن 48 مگاپیکسلی، دوربین دوم رزولوشن 8 مگاپیکسلی با سنسور Oultrawide، دوربین سوم رزولوشن 2 مگاپیکسل با سنسور Macro و دوربین چهارم رزولوشن 2 مگاپیکسل با سنسور تشخیص عمق می باشد.

همانطور که در تصویر منتشر شده مشخص است، در زیر دوربین های چهارگانه ی گوشی نوا 5 زد ، یک حسگر اثر انگشت تعبیه شده است. هواوی برای قلب تپنده ی نسل ششمی سری Nova از پردازنده ی Kirin 810 بهره برده است.

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، این گوشی از لحاظ ظاهری، پردازنده مورد استفاده قرار گرفته و نحوه ی قرارگیری دوربین های چهارگانه بسیار شبیه به گوشی Nova 5i Pro می باشد، در نتیجه باید منتظر بود و دید تا شرکت هواوی قصد دارد با ارائه ی چه ویژگی هایی باعث تفاوت این دو گوشی هم خانواده شود. لازم به ذکر است که تاریخ دقیقی برای رونمایی از این گوشی تعیین نشده است، اما در تصویر منتشر شده از گوشی نوا 5 زد ، تاریخ 21 اکتبر (29 مهرماه) که دوشنبه ی همین هفته است، قابل مشاهده است.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

  1. بازتاب: mycobar reviews
  2. I’ve been browsing online more than three hours today, yet I never
    discovered any interesting article like yours. It’s beautiful value sufficient for me.
    In my opinion, if all web owners and bloggers made good content as you probably did,
    the internet shall be much more helpful than ever before.

  3. بازتاب: ks pod

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا