فناوریموبایل

برند آنر از گوشی آنر پلی 4 و آنر پلی 4 پرو رونمایی کرد

برند آنر از گوشی آنر پلی 4 و آنر پلی 4 پرو رونمایی کرد

برند آنر شرکت هواوی از دو گوشی میان رده خود یعنی گوشی آنر پلی و آنر پلی 4 پرو رونمایی به عمل آورد. گوشی Honor Play 4 و Honor Play 4 Pro مجهز به امکانات سخت افزاری قدرتمندی هستند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات گوشی آنر Play 4

گوشی آنر پلی 4 از یک نمایشگر 6.81 اینچی LCD با کیفیت وضوح +FHD بهره می برد. روزنه دوربین سلفی آن از یک لنز 16 مگاپیکسلی میزبانی می کند. در قاب پشتی این گوشی هوشمند یک ماژول دوربین مستعطیلی قرار گرفته که مجهز به چهار لنز دوربین است. دوربین اصلی آن از لنز 1/1.7 اینچی 64 مگاپیکسلی بهره می برد که دارای عملکرد خوبی در ثبت تصاویر با ابعاد و رزولوشن زیاد دارد. دوربین های دیگر دارای یک لنز 8 مگاپیکسلی اولتراواید، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی عمق هستند. دوربین گوشی آنرPlay 4 از قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه بهره می برد.

 

پردازش اطلاعات در گوشی Honor Play 4 بر عهده تراشه 7 نانومتری MediaTak Dimenisty 800 است که دارای پردازنده هشت هسته ای و پردازنده گرافیکی Mail-G57 MC4 در ساختار خود است. این چیپست به یک مودم داخلی 5G تجهیز شده است که کاربر می تواند از اینترنت نسل 5 بهره ببرد. حافظه به کار رفته در گوشی آنر پلی 4 دارای رم 8 گیگابایتی و حافظه ذخیره ساز 128 گیگابایتی است. همچنین این گوشی هوشمند برای افزایش فضای ذخیره سازی اطلاعات، از درگاه کارت حافظه خارجی پشتیبانی می کند. انرژی این گوشی میان رده توسط باتری 4300 میلی آمپر ساعتی که از فناوری شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می کند، تامین می شود.

گوشی آنر پلی 4

مشخصات گوشی آنر Play 4 Pro

گوشی آنر پلی 4 پرو با توجه به نوع مشخصاتی که دارد، همانند یک گوشی پرچمدار است. این گوشی میان رده به تراشه بالا رده 7 نانومتری Kirin 990 تجهیز شده است که این مدل چیپست فاقد مودم داخل 5G است اما برند آنر از یک مودم خارجی 5G استفاده کرده است تا این گوشی به تکنولوژی اینترنت نسل پنج مجهز شود. تراشه گوشی Honor Play 4 Pro توسط رم 8 گیگابایتی همراهی می شود و برای ذخیره سازی اطلاعات از حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره می برد.

 

در قاب پشتی گوشی آنر Play 4 Pro از یک ماژول دوربین مستعطیلی شکل استفاده شده که دو دوربین در آن جای گرفته است. دوربین اول به یک لنز 40 مگاپیکسلی با سایز 1/1.7 اینچی و فیلتر رنگ RYYB مجهز شده است. با توجه به گفته برند آنر، این دوربین قابلیت ثبت تصاویر با رورشنایی 40 درصد بیشتر از سنسورهای دیگر را دارد. دوربین دوم از یک لنز 8 مگاپیکسلی بهره می برد که قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 3 برابری، بزرگنمایی هیبرید 5 برابری و فوکوس دیجیتال 30 برابری را دارد. همچنین این دوربین دارای قابلیت بزرگنمایی خودکار لیزری است. دوربین گوشی آنر پلی 4 پرو می تواند محیط را با کیفیت 4K و سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط کند.

گوشی آنر پلی 4

نمایشگر این گوشی میان رده از نوع LCD بوده و دارای سایز 6.57 اینچ و رزولوشن +FHD است. بر روی صفحه نمایش گوشی آنر Play 4 Pro یک روزنه بیضی شکل قرار گرفته که دو لنز دوربین با سنسور 32 و 8 مگاپیکسلی در آن تعبیه شده است. این گوشی هوشمند دارای باتری با ظرفیت 4200 میلی آمپر ساعت است که از فناوری شارژ سریع 40 واتی پشتیبانی می کند که در مدت 30 دقیقه 70 درصد از آن شارژ می شود.

امتیاز 1 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫7 نظرها

  1. May I simply just say what a relief to uncover somebody
    that really knows what they are talking about on the web.
    You definitely realize how to bring an issue to light and make it important.

    More and more people really need to check this out and understand this side of the story.

    I was surprised that you’re not more popular since
    you certainly have the gift.

  2. بازتاب: toronto weed delivery
  3. ⭐ FREE VIP TOOLS ⭐
    CANVA – The best design app in the world!
    ✅ Design Logos, Business Cards, and more
    ✅ Design Banners, Ads, Social Media Posts
    ✅ Complete Branding Tools for your business
    ✅ Design Websites, Apps & more.

    CANVE FOR FREE For a Limited Time!
    LINK: https://bit.ly/3qsmGiq
    FREE CODE: CANVFR23
    ⭐ FREE VIP TOOLS ⭐

  4. بازتاب: Test Automation Tools

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا