فناوریموبایل

طراحی جدید در نمایشگر گوشی آیفون 12 اپل

طراحی جدید در نمایشگر گوشی آیفون 12 اپل

در عکس های منتشر شده در گوشی هوشمند آیفون 12 اپل شاهد یک طراحی جدید در نمایشگر آن هستیم که بریدگی بالای صفحه نمایش بدون از دست دادن هیچ قطعه ای از آیفون ایکس کوچکتر میباشد. با طیف نیوز همراه باشید… .

بنا بر اطلاعات موجود گوشی هوشمند جدید شرکت اپل یا همان آیفون 12 بی آنکه سنسورهای لازم برای کارکرد فیس آیدی را کاهش دهد، از بریدگی کوچکتری در قسمت بالای صفحه نمایش استفاده کرده است. با نگاهی به تصاویر به این نکته دست می یابیم که علت اصلی این خاصیت تغییر مکان اسپیکر مکالمه از قسمت بالا ی حاشیه ی گوشی اپل به منظور تعبیه سایر قطعات مورد نباز و جایگزینی آنهاست.

در بریدگی مذکور در گوشی هوشمند آیفون 12 اپل مواردی از قبیل، دوربین مادون قرمز، پروژکتور نقطه ای، سنسور های مجاورتی وتشخیص نور و البته با سایز هایی به مراتب کوچکتر از بریدگی آیفون ایکس موجود می باشد.

طراحی ناچ

با مروری به عملکرد و نقطه نظرات شرکت اپل به محصولات خود می توانیم به میزان اهمیت و قدرت ایجاد امنیت فیس آیدی و تشخیص چهره از نظر مدیران این کمپانی پی ببریم. به اعتقاد آنان تشخیص چهره مطمئن ترین راه تأیید هویت است. در نتیجه خبری از استفاده از سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش در آیفون 12 نخواهد بود.

با توجه به این که تشخیص چهره تنها با یک دوربین امکان فریب و خطا در آن عملکرد را برقرار می سازد، کمپانی اپل از قابلیت هایی استفاده کرده است که نه تنها به تشخیص چهره، بلکه به تشخیص عمق آن نیز میپردازد. چیزی شبیه اثر انگشت، طوری که خطوط چهره شما نیز جهت ایجاد امنیت بیشتر شناسایی می شوند.

تولید کنندگان گوشی های هوشمند اندرویدی با استفاده از حسگر اثر انگشت سعی دارند بریدگی بالای صفحه نمایش را به حداقل و صفحه تمام نمایشگر را کاملتر و بزرگتر نشان دهند. کمپانی اپل به حریم خصوصی و حفظ امنیت کاربران توجه ویژه ای دارد و با این وجود بازگشت به استفاده از سنسور اثر انگشت از منطق به دور نخواهد بود. با تمام این اوصاف فراموش نکنید امن ترین راه قفل گشایی همچنان همان رمز عبور و یا استفاده از پین کد می باشد.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫12 نظرها

  1. بازتاب: sbo24hr
  2. بازتاب: buy wyld gummies
  3. بازتاب: molly drug side effects,
  4. بازتاب: superkaya88
  5. بازتاب: superkaya88
  6. بازتاب: buy marijuana online

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + نه =

دکمه بازگشت به بالا