فناوریموبایل

برند ردمی شرکت شیائومی از گوشی ردمی 9 رونمایی کرد

برند ردمی شرکت شیائومی از گوشی ردمی 9 رونمایی کرد

برند ردمی از گوشی ردمی 9 که دارای مشخصات سخت افزاری قابل توجهی است، رونمایی کرد. در ادامه به بررسی قابلیت ها و امکانات گوشی Redmi 9 خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی گوشی Redmi 9

گوشی ردمی 9 در پنل جلویی خود به یک صفحه نمایش 6.53 اینچی LCD با کیفیت وضوح فول اچ دی پلاس مجهز شده است که شاهد ارتقا آن نسبت به نسخه ردمی 8 هستیم که از یک صفحه نمایش اچ دی پلاس بهره می برد. برای افزایش مقاومت نمایشگر گوشی شیائومی ردمی 9 از فناوری محافظ صفحه Gorilla Glass 3 استفاده شده است. نوع نمایشگر آن هم از نوع Infinity-V است که دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 در ناچ V شکل آن جای گرفته است.

گوشی ردمی 9

در زیر نمایشگر گوشی ردمی9 و به عنوان قلب تپنده آن، یک تراشه MediaTek Helio G80 قرار گرفته است که از سرعت خوبی برای پردازش داده ها بهره می برد و کار کردن با آن برای کاربران لذت بخش خواهد بود. برند ردمی این گوشی هوشمند را با توجه به نوع رم در دو نسخه 3 و 4 گیگابایتی به بازار عرضه می کند. همچنین گوشی شیائومی ردمی 9 برای ذخیره سازی اطلاعات، به حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی مجهز شده است. گفتنی است که این اسمارت فون برای افزایش فضای ذخیره سازی اطلاعات، از درگاه کارت حافظه خارجی microSD تا جداکثر حافظه 512 گیگابایت پشتیبانی می کند.

در قاب پشتی گوشی Redmi 9 از یک ماژول دوربین کپسولی شکل استفاده شده است که سه لنز دوربین در آن جای گرفته و در کنار آن، دوربین چهارم و فلش LED تعبیه شده است. دوربین اصلی آن به یک سنسور 13 مگاپیکسلی واید با دیافراگم f/2.2، دوربین دوم به سنسور 8 مگاپیکسلی اولتراواید با دیافراگم f/2.2، دوربین سوم به سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو با دیافراگم f/2.4 و دوربین چهارم به سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق مجهز شده است.

دیگر مشخصات:

تامین انرژی در گوشی ردمی9 بر عهده یک باتری با ظرفیت 5020 میلی آمپر ساعت است که از فناوری شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند. این گوشی هوشمند به پورت USB تایپ C و درگاه جک 3.5 میلی متری تجهیز شده است. حسگر اثر انگشت این اسمارت فون در قاب پشتی آن تعبیه شده است.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫9 نظرها

  1. بازتاب: visit the website
  2. بازتاب: สมัคร lsm99
  3. بازتاب: go to these guys

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا