فناوریموبایل

اطلاعاتی از مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی S10 لایت منتشر شد

اطلاعاتی از مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی S10 لایت  منتشر شد

با توجه به مشخصات منتشر شده در سایت گیک بنچ که از تست های به عمل آمده بر روی گوشی سامسونگ گلکسی S10 لایت به دست آمده است، هم اکنون اطلاعاتی از مشخصات فنی گوشی جدید شرکت Samasung در اختیار داریم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات منتشر شده از گوشی Galaxy S10 Lite

در نخستین روزهای ماه اکتبر خبری مبنی بر عرضه گوشی سامسونگ گلکسی S10 لایت در فضای اینترنت منتشر شد. تاکنون اطلاعات مشخصی از این گوشی هوشمند منتشر نشده بود، اما اکنون سایت Geekbench 5 مورد از مشخصات فنی یک گوشی سامسونگ، با کد SM-G770F را منتشر کرده است. به احتمال فراوان این لیست از مشخصات مربوط به تست های گوشی گلکسی اس 10 لایت باشد.

گوشی سامسونگ گلکسی S10 لایت

با توجه به این اطلاعات انتشار یافته، گوشی Galaxy S10 Lite مجهز به 8 GB رم و پردازنده Snapdragon 855 می باشد. این گوشی هوشمند در فرم تک هسته ای امتیاز 724 و در فرم چند هسته ای امتیاز 2604 را کسب کرده است. این نمرات کسب شده، بیشتر از امتیازات کسب شده توسط دو ورژن Snapdragon و Exynos گوشی گلکسی S10 می باشد.

همچنان از گوشی سامسونگ گلکسی S10 لایت تصاویری منتشر نشده است، اما بعضی از گزارشات اذعان می کنند که این گوشی از لحاظ ظاهری، به گوشی گلکسی A91 شباهت دارد. در صورت دریت بودن این اطلاعات، Galaxy S10 Lite مجهز به یک صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED با کیفیت وضوح Full HD+ می باشد. این گوشی در پنل پشتی خود به سه دوربین مجهز است که دوربین اصلی آن دارای رزولوشن 48 مگاپیکسل می باشد، همچنین در نمایشگر این گوشی، شاهد یک دوربین سلفی با رزولوشن 32 مگاپیکسل که داخل یک بریدگی قرار دارد، خواهیم بود.

گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 لایت مجهز به سیستم عامل Android 10 خواهد بود، همچنین به احتمال زیاد از باتری 4500mAh در این گوشی استفاده خواهد شد که از شارژ سریع 45w پشتیبانی می کند. این گوشی نسبت به پرچمداران سری S دارای قیمت پایین تر و از گوشی های میان رده سری A دارای قیمت و قدرت بیشتر خواهد بود.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫14 نظرها

  1. بازتاب: 주식
  2. Does your site have a contact page? I’m having problems locating it
    but, I’d like to send you an email. I’ve got some suggestions for
    your blog you might be interested in hearing. Either way, great blog and I look forward to seeing it improve over time.

  3. Howdy! Quick question that’s entirely off topic.
    Do you know how to make your site mobile friendly?

    My blog looks weird when browsing from my
    iphone4. I’m trying to find a theme or plugin that might be able to correct this problem.
    If you have any recommendations, please share. Cheers!

  4. بازتاب: Bk8
  5. بازتاب: his response
  6. بازتاب: aksara178

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + 13 =

دکمه بازگشت به بالا