فناوریموبایل

گوشی سامسونگ A51 دوباره خبرساز شد

گوشی سامسونگ A51 دوباره خبرساز شد

با توجه به آغاز به کار صفحه پشتیبانی گوشی سامسونگ A51 در سایت رسمی شرکت Samsung، در آینده ای نزدیک شاهد رونمایی از گوشی Galaxy A51 خواهیم بود. با طیف نیوز همراه باشید… .

گوشی سامسونگ A51 در طی چند روز گذشته موفق به کسب تاییدیه Alliance Wi-Fi و همچنین گواهینامه BIS کشور هند شده است و همچنین صفحه پشتیبانی از گلکسی ای51 در سایت سامسونگ روسیه شروع به فعالیت کرده است. این اخبار تازه منتشر شده از گوشی گلکسی A51، نشانه ای از معرفی قریب الوقوع این گوشی می باشد.

با توجه به تصاویری که قبلا از گوشی گلکسی ای51 منتشر شده، ما شاهد استفاده از یک نمایشگر 6.5 اینچی فول اچ دی پلاس با یک روزنه مرکزی در بالای نمایشگر هستیم. روزنه موجود محل قرار گیری دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی می باشد. در قاب پشتی این گوشی ما شاهد 4 دوربین به صورت L شکل هستیم که دوربین اصلی آن به لنز 48 مگاپیکسلی، دوربین دوم به لنز 12 مگاپیکسلی Ultrawide، دوربین سوم به لنز 12 مگاپیکسلی Telephoto و دوربین 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق مجهز می باشد.

گوشی سامسونگ A51

درباره باتری این گوشی نیز شایعاتی منتشر شده است که، گوشی سامسونگ A51 به یک باتری 4000 میلی آمپر ساعت مجهز است که البته هنوز این خبر تایید نشده است. اما با توجه به اعطا گواهینامه سازمان تحقیقات کره به گوشی Galaxy A51 ، شایعات منتشر شده به احتمال قوی درست از آب در آمده است و این گوشی به یک باتری 4000 میلی آمپر ساعت مجهز خواهد بود و در این مورد به گوشی های گلکسی A50 و A50s شباهت دارد.

در بخش پردازنده نیز، به احتمال فراوان شاهد استفاده از پردازنده Exynos 9611 به عنوان قلب تپنده گوشی سامسونگ A51 خواهیم بود. همچنین در بخش رم هم، از یک رم 4GB استفاده می شود.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − 11 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا