فناوریموبایل

سامسونگ از گوشی میان رده خود با نام F62 رونمایی کرد

معرفی گوشی اف 62

سامسونگ از گوشی میان رده خود با نام F62 رونمایی کرد

کمپانی Samsung گوشی جدید خود را با نام Galaxy F62 معرفی کرد. گوشی اف 62 از امکانات کاربر پسندی همچون باتری 7000 میلی آمپر ساعت بهره می برد و در ادامه به بررسی بیشتر مشخصات این گوشی هوشمند خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی گوشی اف 62

گوشی F62 دومین اسمارت فون از سری F شرکت سامسونگ است که به عنوان گوشی میان رده عرضه می شود. گوشی اف 62 همانند نسل گذشته خود دارای بدنه ای از جنس پلاستیک بوده و با ابعاد 163.9×76.3×9.5 میلی متر و وزن 218 گرم ساخته شده است. در پنل جلویی آن یک نمایشگر 6.7 اینچی سوپر آمولد پلاس با کیفیت وضوح 1080×2400 پیکسل و تراکم 393ppi تعبیه شده است. بر روی این صفحه نمایش یک روزنه O شکل جای گرفته که میزبان دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است.

در قاب پشتی گوشی گلکسی اف 62 یک ماژول دوربین مربعی شکلی با چهار لنز دوربین قرار گرفته است. دوربین اصلی آن به لنز 64 مگاپیکسلی Wide با دیافراگم f/1.8، دوربین دوم به لنز 12 مگاپیکسلی Ultrawide با دیافراگم f/2.2، دوربین سوم به لنز 5 مگاپیکسلی Macro با دیافراگم f/2.4 و دوربین چهارم به لنز 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق با دیافراگم f/2.4 مجهز شده است. دوربین گوشی Galaxy F62 نیز دارای قابلیت فیلمبرداری 4K است.

پردازش اطلاعات در گوشی F62 توسط تراشه 7 نانومتری اگزینوس 9825 انجام می شود که این تراشه در ساختار خود به پردازنده هشت هسته ای با حداکثر فرکانس 2.73 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G76 MP12 مجهز شده است. این تراشه توسط رم 6/8 گیگابایتی همراهی شده و برای ذخیره کردن اطلاعات از حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره می برد. برای افزایش فضای ذخیره سازی اطلاعات از درگاه کارت حافظه خارجی نیز پشتیبانی می کند.

دیگر مشخصات:

گوشی گلکسی اف 62 برای تامین انرژی خود به باتری 7000 میلی آمپر ساعت مجهز شده است که از فناوری شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند. سنسور اثر انگشت این گوشی میان رده در بخش کناری آن تعبیه شده است. گوشی Galaxy F62 با رابط کاربری One UI 3.1 مبتنی بر اندروید 11 عرضه می شود.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫14 نظرها

  1. Heya fantastic blog! Does running a blog similar to this take a great deal of
    work? I’ve virtually no knowledge of computer programming however I was hoping to start my own blog
    in the near future. Anyhow, should you have any ideas or tips for
    new blog owners please share. I know this is off subject but I just had to ask.
    Cheers!

  2. Thanks for your personal marvelous posting! I genuinely enjoyed reading
    it, you will be a great author. I will be sure to bookmark your blog and will
    eventually come back down the road. I want to encourage you to continue your great posts, have a nice afternoon!

  3. بازتاب: Fysio Dinxperlo
  4. بازتاب: ufabtb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + نه =

دکمه بازگشت به بالا