فناوریموبایل

گوشی سامسونگ S11 بدون صفحه نمایش آبشاری تولید خواهد شد

گوشی سامسونگ S11 بدون صفحه نمایش آبشاری تولید خواهد شد

با توجه به گزارشاتی که در این چند وقت اخیر در رابطه با گوشی سامسونگ S11 منتشر شده بود، قرار بر این بود که این گوشی Galaxy S11 به یک صفحه نمایش آبشاری مجهز باشد که با توجه به اطلاعات تازه منتشر شده، شرکت Samsung از این کار منصرف شده است. با طیف نیوز همراه باشید… .

از شایعات تا واقعیت

با توجه به این که شرکت سامسونگ در حال تولید نمایشگرهای آبشاری می باشد، شایعاتی در خصوص استفاده از این صفحه نمایش ها در گوشی سامسونگ S11 هم شنیده می شد. این نوع نمایشگرها با توجه به عدم وجود فریم های قاب در کناره ها، از لحاظ ظاهری زیبایی خاصی را به گوشی می دهند و لبه های گوشی هم جزئی از نمایشگر هستند و در نتیجه امکان لمس کردن را دارند. اما با توجه به اعلام یک منبع خبری، شرکت سامسونگ از صفحه نمایش آبشاری در گوشی گلکسی S11 استفاده نخواهد کرد.

گوشی سامسونگ S11

البته ناگفته نماند که بر اساس برخی گزارشات، سامسونگ از نمایشگر آبشاری در گوشی گلکسی S11 استفاده کرده است، اما در مراحل کنترل کیفیت از این تصمیم خود منصرف شده است. اما نکته مهم در رابطه با گوشی سامسونگ S11 ، استفاده از قاب باریک تری در قیاس با گلکسی Note 10 در ساختار ظاهری این گوشی می باشد. همچنین احتمال دارد که نمایشگر این گوشی هوشمند مجهز به نرخ به روزرسانی 90 یا 120 هرتزی باشد.

دیگر مشخصات منتشر شده از گوشی گلکسی اس 11

از دیگر اطلاعات منتشر شده در خصوص این گوشی، قرار است گلکسی اس 11 در سه نسخه S11+ ، S11 و S11e در اختیار علاقمندان قرار گیرد. در بخش پردازنده به یک تراشه Exynos 9830 یا Snapdragon 865 مجهز خواهد بود که قابلیت پشتیبانی از شبکه اینترنتی 5G را دارا خواهد بود؛ گفتنی است که نسخه S11e از شبکه 5G پشتیبانی نخواهد کرد و فقط از شبکه 4G بهره خواهد برد. در بخش نمایشگر هم به یک صفحه نمایش Super AMOLED مجهز است که از +HDR پشتیبانی خواهد کرد.

در بخش دوربین هم گزارشاتی در خصوص دوربین اصلی این گوشی Galaxy S11 منتشر شده است که بر اساس آن گوشی سامسونگ S11 به یک دوربین اصلی با لنز 108 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود و همچنین دوربین سلفی آن از یک لنز 10 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. گفتنی است که گلکسی اس 11 به یک طیف سنج نیز مجهز خواهد بود که قابلیت تشخیص درجه حرارت یا آنالیز ترکیبات مواد غذایی را دارا می باشد. به هر حال باید تا زمان رونمایی این گوشی در تاریخ نیمه دوم فوریه سال 2020 منتظر ماند تا اطلاعات رسمی در خصوص این گوشی Galaxy S11 منتشر شود.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫60 نظرها

  1. بازتاب: visit us

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده + 18 =

دکمه بازگشت به بالا