تازه های فناوریفناوریموبایل

شرکت ال جی هم وارد دنیای گوشی منعطف می شود

شرکت ال جی هم وارد دنیای گوشی منعطف می شود

شرکت ال جی در ماه فوریه امسال، اقدام به ثبت طراحی یک گوشی منعطف با صفحه نمایش جمع شونده کرد. در جدیدترین اخبار این ثبت اختراع به شرکت ال جی تعلق گرفته است. با طیف نیوز همراه باشید… .

در بازار گوشی های هوشمند هم اکنون دو نوع گوشی منعطف که توسط شرکت های هواوی و سامسونگ عرضه شده اند، وجود دارد. همانطور که می دانید این گوشی ها با نام های سامسونگ Galaxy Fold و هواوی Mate x در دسترس خریداران می باشند. شرکت موتورولا هم در این هفته از گوشی تاشو خود یعنی موتورولا ریزر رونمایی کرده است که دارای شباهت به گوشی های قدیمی می باشد. کمپانی LG هم برای عقب نماندن از بازار گوشی تاشو ، یک گوشی منعطف با قابلیت صفحه نمایش جمع شونده را ثبت اختراع کرده است.

گوشی منعطف

گفتنی است که این شرکت در گذشته هم برای ثبت اختراع گوشی انعطاف پذیر اقدام کرده است، اما در گذشته بر روی نحوه و عملکرد گوشی فوکوس کرده بودند اما این بار در بخش شکل ظاهری و طراحی گوشی منعطف خود اقدام کرده اند. در مدارک ارائه شده از این گوشی تاشو ، به غیر از توضیحاتی درباره ی آن، ما شاهد یکسری تصاویر از گوشی انعطاف پذیر و صفحه نمایش جمع شونده آن نیز هستیم.

گوشی منعطف

در نگاه اول، ضخامت بسیار کم این گوشی نظر را به خود جلب می کند و روی نمایشگر هیچ گونه برشی وجود ندارد. با توجه به این تصاویر، با کشیدن دو طرف گوشی منعطف ال جی، صفحه نمایش دیوایس تقریبا دو برابر حالت اولیه آن می شود. در تصاویر منتشر شده محل قرار گیری دوربین سلفی و اصلی و دیگر امکانات ساختار ظاهری آن مشخص نشده است. همچنین از نحوه جمع و باز شدن صفحه نمایش این گوشی اطلاعاتی منتشر نشده است.

امتیاز 4 از 2 رای

نوشته های مشابه

‫6 نظرها

  1. بازتاب: 방콕 밤문화
  2. بازتاب: 호두코믹스
  3. بازتاب: Institutional Repository
  4. بازتاب: aksara178

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − یک =

دکمه بازگشت به بالا