فناوریموبایل

آنباکس کردن گوشی نوا 7i هواوی

آنباکس کردن گوشی نوا 7i هواوی

در این مطلب ویدئویی از آنباکس کردن گوشی نوا 7i را قرار می دهیم و همچنین به ارائه یکسری از مشخصات فنی گوشی Nova 7i خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی گوشی Nova 7i

گوشی نوا7i در پنل جلویی خود به یک صفحه نمایش 6.4 اینچی LTPS IPS LCD با کیفیت وضوح 2310*1080 پیکسل و حافظه داخلی 398ppi تجهیز شده است. بر روی نمایشگر این گوشی هوشمند شاهد قرارگیری یک روزنه در سمت چپ بالای صفحه نمایش هستیم که دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی Wide در آن جای گرفته است.

گوشیNova 7i برای پردازش اطلاعات از یک تراشه 7 نانومتری Kirin 810 بهره می برد و در بخش حافظه نیز به یک رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی مجهز شده است. پردازنده گرافیکی به کار رفته در گوشی هواوی نوا7i از نوع Mali-G52 MP6 است که وظیفه پردازش داده های گرافیکی را بر عهده دارد. این گوشی هوشمند برای افزایش فضای ذخیره سازی خود از درگاه کارت حافظه خارجی پشتیبانی می کند.

در قاب پشتی گوشی هواوی نوا 7i از یک ماژول دوربین مربعی شکل استفاده شده است که چهار لنز دوربین در آن جای گرفته است. دوربین اول به لنز 48 مگاپیکسلی Wide، دوربین دوم به لنز 8 مگاپیکسلی Ultrawide، دوربین سوم به لنز 2 مگاپیکسلی macro و دوربین چهارم به لنز 2 مگاپیکسلی Depth مجهز شده است. تصویربرداری پانوراما و HDR و فلش LED از دیگر قابلیت های دوربین گوشی نوا 7i است.

دیگر مشخصات:

باتری به کار رفته در گوشی هواوی Nova 7i دارای ظرفیت 4200 میلی آمپر است که از فناوری شارژ سریع 40 واتی بهره می برد که در مدت 30 دفیفه 70 درصد ار باتری این گوشی هوشمند را شارژ می کند. سنسور اثر انگشت گوشی هواوی Nova 7i در حاشیه کناری گوشی تعبیه شده است. گوشی نوا 7i از رابط کاربری EMUI 10 بر پایه اندروید 10 بهره می برد.
در ادامه می توانید ویدئو آنباکس کردن گوشی Huawei Nova 7i را تماشا کنید:

 

امتیاز 5 از 2 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا