اینترنت و اشیاءاینترنت و شبکهفناوری

معرفی محصول BMS شرکت تیام شبکه مدل Basic DCIM Console With Digital Outputs

سیستم مدیریت ساختمان تیام شبکه

معرفی محصول BMS شرکت تیام شبکه مدل Basic DCIM Console With Digital Outputs

سیستم مدیریت ساختمان یا همان BMS به دلیل داشتن قابلیت نظارت بر سیستم های موجود در ساختمان، از قبیل سیستم های هشداردهنده، سیستم های امنیتی و … در سریع ترین زمان ممکن و با دادن آلارم به کاربران از قبل مشخص شده، مانع از ایجاد وقوع خطر و آسیب در ساختمان می شود. در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از محصولات شرکت تیام شبکه در خصوص بی ام اس بپردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

بررسی سیستم مدیریت ساختمان تیام شبکه

شرکت تیام شبکه یکی از برترین کمپانی های ایرانی در زمینه تولید محصولات شبکه و IT به حساب می آید که همیشه در حال به روز کردن محصولات خود در جهت پیشرفت در این حوزه است. این شرکت برای مدیریت ساختمان ها عظیم و سازمان ها که به دلیل وسعت زیاد قابلیت رسیدگی به تمامی بخش های آن ها نیست، محصولات متنوع در حوزه BMS را تولید و عرضه کرده است. یکی از محصولات این شرکت که به خواهیم پرداخت، مدل Basic DCIM Console With Digital Outputs است.

این محصول BMS شرکت تیام شبکه از قابلیت های گسترده ای برخوردار است که می توان به قابلیت مانیتورینگ شرایط محیطی، دما و رطوبت دو فضای جداگانه، پارامترهای دستگاه UPS تک فاز و سه فاز با ارائه پروتکل ارتباطی و همچنین مانیتورینگ اطلاعات پایه UPS از قبیل ولتاژ، جریان و وضعیت Bypass را دارد. این دستگاه توانایی ارتباط با انواع سنسورهای ایمنی و امنیتی را از طریق ورودی های دیجیتال دارد. همچنین در صورت بروز مشکل در ساختمان، قابلیت ارسال فرمان روشن/خاموش برای سیستم های هشدار دهنده و فن ها را دارد. می توان از این محصول BMS شرکت تیام شبکه خروجی اطلاعات و اتفاقاتی که در یک بازه زمانی افتاده را دریافت کرد. همچنین قابلیت سطح دسترسی کاربران مختلف را توسط این سیستم مدیریت ساختمان، تعریف کرد.

مشخصات سخت افزاری:

از لحاظ مشخصات سخت افزاری، این دستگاه بی ام اس از پورت RS-232 برای اتصال دستگاه به UPS، 4 پروت Dry Contact برای ارتباط با حسگرهای دیجیتال، 2 پورت خروجی برای ارسال دستور ON/Off، یک پروت شبکه اترنت برای ارسال گزارشات و یک ورودی منبع تغذیه 12 ولت بهره می برد.
در صورت نیاز به ایجاد یک سیستم مدیریت ساختمان، این محصول از شرکت تیام شبکه می توانند تمامی بخش های مورد نظر کاربر را پاسخگو باشد و در صورت ایجاد کوچکترین اختلال، می تواند کاربران را مطلع کند.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫10 نظرها

  1. بازتاب: 티비위키
  2. Excellent post. I was checking constantly this blog and I’m impressed!
    Very helpful info particularly the last part 🙂 I care for such information a lot.
    I was looking for this particular information for a long time.
    Thank you and good luck.

  3. بازتاب: kaws moon rocks
  4. بازتاب: carteloil
  5. بازتاب: Buy herbal hisense
  6. بازتاب: browning shotguns

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + 9 =

دکمه بازگشت به بالا