برنامه آیفوننرم افزار و اپلیکیشن

به روزرسانی iOS 13.2.3 برای گوشی های آیفون منتشر شد

به روزرسانی iOS 13.2.3 برای گوشی های آیفون منتشر شد

کمپانی اپل برای رفع باگ های موجود در نسخه iOS 13، به روزرسانی iOS 13.2.3 برای گوشی های آیفون و همچنین iPadOS 13.2.3 را برای آیپدهای خود منتشر کرده است. با طیف نیوز همراه باشید… .

چه باگ هایی از طریق این اپدیت جدید برطرف می شود

اپل برای برطرف کردن یکسری از مشکلاتی که برای اپلیکیشن های گوشی های آیفون و آیپدها ایجاد شده است، آپدیت جدیدی را برای آن ها منتشر کرده است. یکی از مهمترین باگ های موجود در گوشی های Iphone ، درست اجرا نشدن اپلیکیشن Spotlight است که وظیفه این نرم افزار سرچ تمامی اطلاعات موجود در گوشی مثله عکس، مخاطبین، فایل ها، سایت های بازدید شده و …. می باشد. هم اکنون برخی از کاربران در اجرای این برنامه دچار مشکل هستند و در هنگام جستجو، نتایجی دریافت نمی کنند. به احتمال فراوان در این آپدیت جدید، مشکل این اپلیکیشن برطرف خواهد شد.

به غیر از مشکل در اپلیکیشن اسپات لایت، برخی از گوشی های آیفون در پس زمینه خود در هنگام دانلود، با اشکلات خاصی رو به رو می شوند و یا در نرم افزار میل که در دریافت تعدادی از حساب های Exchange مشکل دارد، به احتمال فراوان این مشکلات با به روزرسانی جدید برطرف خواهد شد. همچنین این آپدیت جدید نیز مشکلات مربوط به نمایش لینک ها، تصاویر و پیوست های نرم افزار iMessage را نیز برطرف می کند.

با توجه به آپدیت هایی که در این چند وقت اخیر توسط کمپانی اپل برای گوشی های Iphone منتشر شده، می توان نتیجه گرفت این شرکت در تلاش است تا تمامی اشکالات کوچک و بزرگ موجود در گوشی های آیفون و آیپدها را برطرف کند. همچنین این شرکت خود را برای ارائه ورژن 13.3 نیز آماده می کند که این نسخه از لحاظ امنیتی باعث عملکرد بهتر در کلیدهای امنیتی FIDO2 خواهد شد. این نسخه امنیتی بر روی عملکرد پورت های USB، Lightning و NFC نیز تاثیر مثبتی خواهد داشت.
در آخر، اگر شما از گوشی های آیفون استفاده می کنید حتما در سریعترین زمان ممکن گوشی آیفون یا آیپد خود را به نسخه جدید عرضه شده ارتقا دهید.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

  1. بازتاب: dig this
  2. The other day, while I was at work, my sister stole
    my iphone and tested to see if it can survive a 30 foot drop, just so she can be
    a youtube sensation. My iPad is now destroyed and she has 83 views.
    I know this is completely off topic but I had to share it with someone!

  3. بازتاب: YouTube TV

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا