نرم افزار و اپلیکیشن

آموزش نحوه انجام تست سرعت اینترنت

آموزش نحوه انجام تست سرعت اینترنت

اگر میخواهید بدانید سرعت اینترنت شما دقیقا چند مگاپیکسل است و چه تغییراتی می کند این بخش و معرفی ابزارهای تست سرعت اینترنت را از دست ندهید. با طیف نیوز همراه باشید… .

تست سرعت اینترنت و بررسی اینترنتی که هر روز از آن استفاده می کنیم می تواند بسیار جذاب و البته در جهت تشخیص بهترین سرویس ها بسیار ارزشمند باشد. این امر نیاز به ابزارهای مربوط به تست سرعت اینترنت دارد که در این بخش از طیف نیوز به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

SpeedOF.Me

از جمله ابزارهای مربوط به تست سرعت اینترنت می توان به SpeedOF.Me است که مبتنی بر HTML5 می باشد. حجم این ابزار آزمایش سرعت اینترنت کم است و در جهت ارزیابی روش های خاصی را بکار می گیرد و با درخواست دانلود فایل های حجیم سرعت دقيق اینترنت را ثبت می کند. SpeedOF.Me با توجه به اطلاعات مرتبط با بارگذاری، بارگیری و وقفه ها آپدیت می شود.

تست سرعت اینترنت

توسط این ابزار اطلاعات آی پی و محل سرور نیز نمایش داده می شوند و قسمت مربوط به تاریخچه و سوابق نیز قابل دسترسی و مشاهده خواهد بود. ناگفته نماند قابلیت اشتراک گذاری داده ها در فیسبوک و توییتر نیز وجود دارد.

TestMy.Net

یک تست سرعت اینترنت که می تواند اطلاعات بیشتری در مقایسه با دیگر آزمایش ها در دسترس قرار دهد، TestMy.Net است. در این ابزار گزینه هایی از جمله آزمایش سرعت بارگذاری، بارگیری ترکیب و یا تنها تایم تأخیر را خواهید داشت. با انتخاب هر گزینه تست سرعت اینترنت نیز آغاز می شود و نمودار دقیقی از عملکردها پیش رویتان قرار می گیرد.

جالب است بدانید ابزار TestMy.Net میان سرعت اینترنت شما و میانگین ثبت شده جهانی مقایسه ای انجام می دهد و همچنین با کمک راهنماهای موجود می توانید بیشترین استفاده هارا از این ابزار داشته باشید.

SpeedTest.net

از جمله ابزارهای قدرتمند می توان به SpeedTest.net با فناوری هوشمند و پرسرعت اشاره کرد. آنچه SpeedTest.net انجام می دهد تشخیص نزدیک ترین سرور، انجام آزمایشات کامل و ارزیابی اطلاعات مربوط به دانلود ها و هر نوع وقفه ای می باشد. با پایان این تست توسط این ابزار کاربر می تواند نظر سنجی ها را کامل کرده و به سوالات پاسخ دهد تا پایگاه اطلاعات جامع و کاملی در دسترس قرار گيرد.

تست سرعت اینترنت

این ابزار هم چنین می تواند برای موبایل ها نیز استفاده شود. اپلیکیشن این ابزار برای موبایل ها تب لت ها نیز در دسترس است. لازم به ذکر است چنانچه به وای فای وصل باشید speedtest سرعت این شبکه و در صورت خاموش بودن وای فای سرعت اینترنت داده همراه بررسی می شود.

Internet Health Test

با کمک ابزار Internet Health Test می توانید به آزمایش سرعت اینترنت در شرایطی که فشار زیادی روی شبکه وارد است، بپردازید. این تست طبیعتا مدت بیشتری به طول می انجامد ولی نتایج دقیقی در اختیار می گذارد. با مشاهده میانگین سرعت اینترنت پس از انجام آزمایش با این ابزار نگران نباشید، ممکن‌است این سرعت از دیگر تست ها کمتر نمایش داده شود.

Fast.com

تست سرعت اینترنت

یکی از وب سایت های ساده با مدیریت Netflix جهت آزمایش Fast. Com می باشد. با این ابزار سرعت اینترنت به صورت خودکار تست می شود و خیلی ساده نمایش داده می شود. اگر هیچ کاری به سایر گزینه ها ندارید و فقط به سرعت اهمیت می دهید به گزینه Fast رجوع کنید. همچنین یکی دیگر از قابلیت های دیگر این سایت می توان به تنوع در زبان ها اشاره کرد

Google Fiber Speedtest

Google Fiber Speedtest یک آزمایش سرعت اینترنت است که توسط هر فردی قابل انجام است و با توجه به حضور گوگل طبیعتا این آزمایش دقیق و پرکاربرد است. در قسمت راست بالای این ابزار می توانید متوجه شوید که به کدام سرور متصل شده اید. و در بخش Lern more مشخص می شود با گوگل فیبر تاچه میزان سرعتی می تواند قابل انتظار باشد. به طور کل برای تجربه یک تست دقیق و پر سرعت این ابزار پیشنهاد می شود.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده + 13 =

دکمه بازگشت به بالا