فناوریموبایل

تست مقاومت نمایشگر گوشی گلکسی A50 در برابر ضربه و خط و خش

تست مقاومت نمایشگر گوشی گلکسی A50 در برابر ضربه و خط و خش

در این مقاله می خواهیم مقاومت نمایشگر گوشی گلکسی A50 را که به محافظ صفحه گوریلا گلس 3 مجهز است را مورد بررسی قرار دهیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

گوشی گلکسی ای 50 به عنوان یک گوشی میان رده توسط کمپانی سامسونگ به بازار عرضه شد که از مشخصات فنی خوبی هم برخوردار است. گوشی گلکسی ای 50 از یک نمایشگر 6.4 اینچی Super AMOLED با کیفیت وضوح 2340*1080 پیکسل بهره می برد. در قسمت پردازنده، گوشی سامسونگ A50 به یک تراشه 10 نانومتری Exynos 9610 مجهز است و همچنین دارای رم 4/6 گیگبایتی و حافظه داخلی 64/128 گیگابایتی نیز می باشد.

در قاب پشتی گوشی Galaxy A50 می توان دوربین 3 گانه استفاده شده در آن را مشاهد کرد که دوربین اصلی این گوشی به یک لنز 25 مگاپیکسلی، دوربین دوم به لنز 8 مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین سوم به لنز 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق مجهز است. همچنین دوربین آن از قابلیت های تصویربرداری پانوراما و HDR بهره می برد. دوربین جلوی به کار رفته در گوشی Galaxy A50 نیز به یک لنز 25 مگاپیکسلی مجهز است. گوشی سامسونگ A50 از یک باتری 4000mAh که از فناوری شارژ سریع 15w پشتیبانی می کند، بهره می برد. گفتنی است که این گوشی هوشمند به قابلیت اسکنر اثر انگشت درون مجهز است.

اکنون می خواهیم مقاومت نمایشگر این گوشی هوشمند را که محافظ صفحه گوریلا گلس 3 مجهز است در برابر ضربات و خط و خش مورد بررسی قرار دهیم. در ویدئو زیر از ابزارهای گوناگون برای تست مقاومت صفحه نمایش گوشی سامسونگ A50 استفاده شده است. البته گفتنی است که گوشی گلکسی A50 در برابر ضربات وارده مقاومت خوبی از خود نشان داده است و اندکی دچار آسیب شده است. در ادامه می توانید ویدئو مربوط به تست مقاومت نمایشگر گوشی گلکسی A50 را مشاهده کنید:

امتیاز 4.5 از 2 رای

نوشته های مشابه

‫69 نظرها

  1. بازتاب: Bangla boxing stadium
  2. Слот Gate of Olympus Demo позволяет играть без трат реальных денег.
    С помощью демо версии игры вы сможете оценить механику, ознакомиться с основными
    правилами и поиграть на виртуальные рубли.
    Пробную версию аппарат можно запускать на смартфонах,
    планшетах, компьютерах или ноутбуках абсолютно бесплатно.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا