موبایل

تست مقاومت صفحه نمایش گوشی سامسونگ A20s در برابر خط و خش و ضربه

تست مقاومت صفحه نمایش گوشی سامسونگ A20s در برابر خط و خش و ضربه

در این مطلب قصد داریم تا مقاومت صفحه نمایش گوشی سامسونگ A20s را در برابر ضربات مختلف تست کنیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

گوشی گلکسی A20s از نوع گوشی های میان رده به حساب می آید که با توجه به مشخصات سخت افزاری آن، عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته است. گوشی سامسونگ A20s از یک پردازنده 14 نانومتری Snapdragon 450 بهره می برد که توسط رم 3/4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32/64 گیگابایتی همراهی می شود. همچنین قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD با درگاه اختصاصی را دارا است. پردازنده گرافیکی به کار رفته در گوشی گلکسی A20s از نوع Aderno 506 می باشد.

گوشی سامسونگ A20s

گوشی ای 20 اس در پنل جلویی به یک صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با کیفیت وضوح 1560*720 پیکسل مجهز است. در قسمت بالایی نمایشگر آن، شاهد قرارگیری یک ناچ قطره ای هستیم که دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی آن در این قسمت تعبیه شده است. در پنل پشتی گوشی A20s شاهد استفاده از 3 دوربین هستیم که دوربین اصلی آن از یک لنز 13 مگاپیکسل، دوربین دوم از یک لنز 8 مگاپیکسل Ultrawide و دوربین سوم از یک لنز 5 مگاپیکسل تشخیص عمق بهره می برند. از دیگر امکانات دوربین گوشی سامسونگ A20s می توان به ویژگی های پانوراما و HDR اشاره کرد.

دیگر مشخصات:

از مشخصات دیگر این گوشی هوشمند می توان به باتری 4000mAh با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 15w اشاره کرد. همچنین اسکنر اثر انگشت گوشی گلکسی ای 20 اس در قاب پشتی آن تعبیه شده است. گفتنی است که این گوشی هوشمند به رابط کاربری One UI بر پایه اندروید 9 پای مجهز می باشد.

در این بخش قصد داریم تا مقاومت صفحه نمایش این گوشی را در برابر انواع ضربه ها و خط و خش تست کنیم. در این ویدئو از وسایل مختلف برای آزمایش مقاومت صفحه نمایش گلکسی ای 20 اس استفاده شده است. بر اساس تست مقاومت انجام شده، صفحه نمایش ای 20 اس مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد. می توانید ویدئو مربوط به این تست را در ادامه مشاهده کنید:

امتیاز 4.2 از 37 رای

نوشته های مشابه

‫8 نظرها

  1. من نمیدونم چطوره من ده روز بیشتر نیست این گوشی رو خریدم اما تا گوشی کوچکترین ضربه ایی میخوره صفحه ضد خشش از یه جا میپره

  2. خب من بلدم جرئت دارین از فاصله های مختلف بندازید زمین
    با چکش جوری به گوشی ضربه میزنه انگار بچه ۲ ماهه داره با چکش میکوبه

  3. بازتاب: thaisbobet168
  4. بازتاب: 토렌트 다운
  5. بازتاب: published here

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × پنج =

دکمه بازگشت به بالا