سیستم عاملفناورینرم افزار و اپلیکیشننرم افزارهای ویندوزی

از این پس می توانید با کمک ویندوز 10 تماس برقرار کنید

از این پس می توانید با کمک ویندوز 10 تماس برقرار کنید

در روز های پایانی سال میلادی گذشته خبری اعلام شد که اطلاع می داد ویندوز 10 به قابلیت برقراری تمام مجهز خواهد شد. حال این خبر جامه عمل پوشیده است و با کمک اپلیکیشن your phone می توان تماس برقرار کرد. با طیف نیوز همراه باشید… .

همانطور که در خبر منتشر شده اعلام شده بود از این پس طبق اطلاعاتی که شرکت مايکروسافت داده است، ویندوز 10 می تواند تماس های دریافتی را پاسخ و خود نیز تماس برقرار کند. این کار با اپلیکیشن your phone و به وسیله کامپیوتر امکان پذیر خواهد بود. این قابلیت در حال حاضر تنها برتی کاربران windows 10 قابل استفاده می باشد.

نرم افزار your phone شرکت مایکروسافت برای گوشی های با سیستم عامل آی او اس و اندروید قابل استفاده می باشد. لازم به ذکر است که این برنامه با اینکه در هر دو سیستم عامل فعال است، عملکرد جالب توجه تری در گوشی های پرچمدار بالارده ای مثل galaxy note 10 دارد. از این پس تمام کاربران ویندوز 10 می توانند با کمک صفحه دسکتاپ به گوشی خود متصل و جهت برقراری تماس از آن استفاده کنند. اپلیکیشن مذکور این امکان را ایجاد می کند تا علاوه بر تماس کاربر بتواند از windows 10 لپتاپ خود به امکاناتی همچون دریافت اعلان ها امکان استفاده از قلم و copy و paste کردن در دستگاه ها بهره مند شود.

خبر جالب توجه دیگر اینکه شرکت مایکروسافت خود رسما، پایان راه ویندوز هفت را رقم زد و به ادامه مسیر این سیستم عامل خاتمه داد. با توجه به این خبر دیگر هیچ خبری از آپدیت و پشتیبانی های امنیتی و نرم افزاری برای این ویندوز نخواهد بود.

جزئیات بیشتر اخبار

این کمپانی اعلام کرده که کسانی که تا کنون از ویندوز هفت استفاده می کردند و کاربر آن بوده اند به ویندوز 10 کوچ کنند و حتی در صورت توان برای دریافت خدمات بهتر و استفاده جامع تر از windows 10 اقدام به تهیه یک سیستم جدید کنند. پی سی های جدید با سرعت بسیار بالاتر، قدرت بیشتر و امنیت بیشتر و حتی وزن کمتر می باشند و به طور کل قیمت به صرفه تری نسبت به قدیمی ترهایشان البته نه در کشور ما، دارند.

توجه داشته باشید این تغییرات و کوچ به این معنی نیست که همان ویندوز هفت را به ویندوز 10 به روز رسانی کنید چراکه این کار موجب می شود تعدادی از درایو هایتان از بین بروند. پس برای این نقل مکان بهتر است با یک پی سی جدید و ویندوز جدید وارد عمل شوید و یا به طور کامل ویندوز قبلی را حذف و windows 10 را نصب کنید.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫40 نظرها

  1. بازتاب: giải trí Winbet
  2. بازتاب: find more info
  3. Hello there! I could have sworn Iíve been to your blog before but after looking at a few of the posts I realized itís new to me. Nonetheless, Iím definitely pleased I discovered it and Iíll be book-marking it and checking back often!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا