سخت افزار

معرفی و خرید پاور ماژولار گرین مدل GP750B-OCPT

بررسی امکانات منبع تغذیه گرین مدل GP750B-OCPT

معرفی و خرید پاور ماژولار گرین مدل GP750B-OCPT

هر سیستم کامپیوتری برای راه اندازی به انرژی برق احتیاج دارد که این امر از طریق قطعه منبع تغذیه تامین می شود. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی مشخصات و خرید پاور ماژولار گرین مدل GP750B-OCPT بپردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات منبع تغذیه Green مدل GP750B-OCPT

یکی از بهترین شرکت ها در زمینه ارائه قطعات سیستم های کامپیوتری، شرکت گرین است. یکی از محصولات ارائه شده توسط این شرکت، پاورهای کیس کامپیوتر است. پاور ماژولار گرین مدل GP750B-OCPT یکی از بهترین منبع تغذیه هایی است که برای سیستم های حرفه ای که نیاز به استفاده از درگاه های متعدد برای تامین انرژی قطعات مختلف را دارند، مناسب است. پاور GP750B-OCPT از گواهی نامه 80 Plus پلاتین بهره می برد که این گواهی میزان کارایی منبع های تغذیه را نشان می دهد.

منبع تغذیه Green مدل GP750B-OCPT در ابعاد 180x150x86 میلی متر و با فرم فاکتور ATX تولید شده است. این منبع تغذیه کاملا ماژولا بوده و برای سیستم های پیشرفته بسیار مناسب است. این Power ماژولار سری OCPT شرکت گرین دارای توان خروجی 750 وات است. کانکتورهای برق به کار رفته در این قطعه شامل دو عدد کانکتور 2+6 پین PCI-E، یک عدد کانکتوری 20+4 پین مادربرد، یک عدد کانکتور 4+4 پین E-ATX/ATX، سه عدد کانکتور 15 پین ساتا و یک عدد کانکتور 4 پین Molex است. همچنین منبع تغذیه ماژولار گرین مدل GP750B-OCPT از یک عدد ریل 12 ولتی نیز بهره می برد.

محدوده ولتاژ ورودی Power گرین در حدود 100 تا 240 ولت است و همچنین دارای محدوده جریان ورودی 10 آمپر است. شرکت گرین برای جلوگیری از افزایش دما این قطعه، از یک فن خنک کننده داخلی استفاده کرده است. اگر تصمیم به خرید یک پاور ماژولار برای سیستم نیمه حرفه ای و حرفه ای خود هستید، منبع تغذیه GP750B-OCPT گزینه خوبی برای سیستم شما است.

امتیاز 5 از 2 رای

نوشته های مشابه

‫72 نظرها

  1. بازتاب: GAMEPLAY INTERACTIVE

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 2 =

دکمه بازگشت به بالا