فناوریموبایل

گوشی Honor وی 30 ، اواخر نوامبر معرفی خواهد شد

گوشی Honor وی 30 ، اواخر نوامبر معرفی خواهد شد

بر اساس خبرهای منتشر شده، برند آنر قرار است از گوشی Honor وی 30 به همراه ورژن پرو آن، در تاریخ 26 نوامبر (5 آذر ماه) رونمایی کند. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات منتشر شده از گوشی آنر V30 و V30 Pro

با توجه به اخباری که از این گوشی در دنیای وب فاش شده است، گوشی آنر وی 30 به یک صفحه نمایش LCD مجهز است که دارای یک روزنه برای قرارگیری دوربین سلفی می باشد. اما در ورژن V30 Pro ما شاهد به کارگیری از یک صفحه نمایش OLED خواهیم بود که مجهز به یک روزنه بیضی شکل برای قرارگیری دوربین های سلفی می باشد. در بخش پردازنده، این دو گوشی هوشمند هم خانواده دارای تفاوت هایی نیز می باشند. پردازنده استفاده شده در گوشی Honor وی 30 از نوع Kirin 990 می باشد، اما در ورژن آنر V30 Pro ما شاهد نسخه Kirin 990 5G که از اینترنت نسل پنجم پشتیبانی می کند، خواهیم بود.

گوشی Honor وی 30

در پنل پشتی گوشی آنر وی 30 از چهار دوربین استفاده شده است که دوربین اصلی آن به لنز 60 مگاپیکسلی، دوربین دوم به لنز 16 مگاپیکسلی Ultrawide، دوربین سوم به لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو و در نهایت دوربین آخر به یک سنسور 3D ToF مجهز خواهد بود. در مقابل، گوشی آنر V30 Pro به دوربین اصلی با لنز 60 مگاپیکسلی، دوربین دوم به لنز 8 مگاپیکسلی Telephoto، دوربین سوم به لنز 20 مگاپیکسلی Ultrawide و دوربین چهارم به لنز 3D ToF مجهز می باشد.

گوشی آنر V30 به یک باتری 4000mAh مجهز است، در مقابل گوشی Honor وی 30 پرو دارای یک باتری 4200mAh و همچنین قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 40w را دارا می باشد. شما در زیر می توانید اولین تصیر منتشر شده از جعبه این گوشی را مشاهده کنید.
گوشی Honor وی 30

امتیاز 4 از 4 رای

نوشته های مشابه

‫3 نظرها

  1. بازتاب: 티비위키
  2. بازتاب: muha med

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − شش =

دکمه بازگشت به بالا