فناوریموبایل

معرفی گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy S20 FE

گوشی گلکسی اس 20 فن ادیشن رونمایی شد

معرفی گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy S20 FE

Galaxy S20 FE (فن ادیشن)، جدیدترین گوشی سامسونگ است که با سخت افزار ایده آل و طراحی زیبا قصد دارن بر تعداد خواهان و طرفداران خود بیفزاید و افراد بیشتری را برای خرید به خود جذب کند. در ادامه با مشخصات این گوشی هوشمند آشنا خواهید شد. با طیف نیوز همراه باشید… .

گوشی های سامسونگ خانواده اس 20 یکی از دستگاه های قدرتمند از نظر سخت افزار هستند و طراحی و ساختار ظاهری جذابی نیز دارند که البته این کیفیت ها موجب افزایش قیمت گوشی نیز شده است. با معرفی جدیدترین گوشی سامسونگ یا همان Galaxy S20 FE این بار قصد دارد
گوشی های خود را برای کاربران بیشتری در دسترس قرار دهد. اس 20 اف ای در میان گروه بندی اس 20 و اس 20 پلاس قرار میگیرد.

https://teyfcenter.com/mobile-tablet

بررسی مشخصات نمایشگر

گلکسی اس 20 فن ادیشن مجهز به صفحه نمایش 6.5 اینچی تخت infinity O داینامیک AMOLED می باشد. در قسمت بالای صفحه نمایشگر در حفره دایره ای شکل، دوربین سلفی قرار داده شده است. وضوح نمایشگر فول اچ دی پلاس است و با وجود نرخ رفرش 120 هرتز تصاویر بسیار واضح، روان و چشم نوازی را نمایش می دهد. این خصوصیت Galaxy S20 FE با سایر گوشی های خانواده اس بیست مشترک است.

مشخصات فنی

جدیدترین گوشی سامسونگ ، گلکسی اس 20 اف ای در مدل 5G مجهز به تراشه اسنپدراگون 865 پلاس کوالکام و در مدل 5G مجهز به تراشه اکسینوس 990 می باشد.
به گزارش Samsung تراشه اسنپدراگون مذکور در گوشی Galaxy S20 FE دارای هسته های با سرعت 3.0،2.4 و 1.8 گیگا هرتز می باشد.

گوشی هوشمند گلکسی اس 20 فن ادیشن دارای سنسور اثر انگشت اپتیکال درون صفحه نمایش است، دوربین سلفی نیز در پنل جلو مجهز به سنسور 32 مگاپیکسلی می باشد و در پشت نیز سه دوربین مجزا تعبیه شده است که دوربین اول و دوم 12 مگاپیکسلی و دوربین سوم هشت مگا پیکسلی می باشد.

بررسی بیشتر…

حافظه رم جدیدترین گوشی سامسونگ در مدل 4G شش گیگابایت است و همچنین دارای حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایتی نیز می باشد که قابل ارتقا به یک ترابایت نیز می باشد. و مدل 5G دارای 128 و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی می باشد.

باتری Galaxy S20 FE 4500 میلی آمپر بر ساعتی بوده و مجهز به فناوری شارژ پرسرعت 25 وات ، شارژ معکوس و بیسیم می باشد. در بسته بندی محصول سارژر پانزده واتی قرار داده شده است. این گوشی در برابر نفوذ گردوغبار و آب نیز مقاوم است.

Galaxy S20 FE

رنگبندی سفید، نارنجی، سبز، آبی و قرمز بوده و قیمت در زمان عرضه حدودا 630 یورو می باشد.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫13 نظرها

  1. بازتاب: 다시보기
  2. بازتاب: 호두코믹스
  3. بازتاب: hpl laminate decorative
  4. بازتاب: buy hashish online
  5. بازتاب: upx1688.com
  6. بازتاب: faceless niches
  7. بازتاب: พรมรถ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × پنج =

دکمه بازگشت به بالا