فناوریموبایل

معرفی مشخصات فنی گوشی +S20 به همراه ویدئو آنباکسینگ

معرفی مشخصات فنی گوشی +S20 به همراه ویدئو آنباکسینگ

در این مطلب قصد داریم تا به بررسی مشخصات فنی گوشی +S20 پرداخته و در ادامه ویدئو آنباکسینگ این گوشی هوشمند را قرار دهیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی گوشی سامسونگ اس 20 پلاس

گوشی +S20 به یک تراشه 7 نانومتری پلاس Snapdragon 865 مجهز است و در بخش حافظه نیز از رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره می برد. پردازنده گرافیکی به کار رفته در گوشی سامسونگ اس 20 پلاس از نوع Adreno 650 است. همچنین این گوشی هوشمند از قابلیت درگاه کارت حافظه خارجی نیز برخودار است.

در پنل جلویی گوشی سامسونگ +S20 از یک نمایشگر 6.7 اینچی Dynamic AMOLED 2X با کیفیت وضوح 3200*1440 و تراکم 525 ppi بهره می برد. همچنین این گوشی هوشمند به فناوری محافظ صفحه گوریلا گلس 6 مجهز است. از دیگر ویژگی های صفحه نمایش گوشی سامسونگ +S20 می توان به قرارگیری یک روزنه Infinity-O بر روی صفحه نمایش آن اشاره کرد که یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی عریض با قابلیت بزرگنمایی خودکار دوال پیکسل تشخیص فاز در آن تعبیه شده است.

در پنل پشتی گوشی گلکسی +S20 شاهد قرارگیری یک ماژول مستعطیلی هستیم که چهار لنز دوربین در آن جای گرفته است. اولین دوربین به لنز 12 مگاپیکسلی عریض با قابلیت بزرگنمایی خودکار دوال پیکسل و تشخیص فاز و همچنین لرزشگیر اپتیکال، دوربین دوم به لنز 64 مگاپیکسل تله فوتو با قابلیت زوم خودکار و تشخیص فاز، لزشگیر اپتیکال و زوم اپتیکال هیبریدی 3 برابری، دوربین سوم به لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض با قابلیت فوکوس خودکار و فیلمبرداری Super Steady و در نهایت دوربین چهارم به لنز 0.3 مگاپیکسلی ToF مجهز است. از دیگر ویژگی های دوربین این گوشی هوشمند می توان به تصویربرداری پانوراما و Auto-HDR اشاره کرد.

دیگر مشخصات:

گوشی +S20 به دلیل داشتن استاندارد IP68، در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و می تواند به مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری در برابر نفوذ آب دوام آورد. گوشی گلکسی اس 20 پلاس انرژی خود را از طریق باتری 4500 میلی آمپر ساعت تامین می کند، همچنین باتری این گوشی از فناوری شارژ سریع 25 واتی، شارژ وایرلس 15 واتی و شارژدهی وایرلس 9 واتی پشتیبانی می کند. سنسور اثر انگشت زیر صفحه ای از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند به حساب می آید. گوشی سامسونگ اس 20 پلاس مجهز به رابط کاربری One UI 2 بر پایه اندروید 10 است.
در زیر می توانید ویدئو مربوط به جعبه گشایی این گوشی هوشمند سامسونگ را مشاهده کنید:

 

گوشی +S20

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا