فناوریلپ تاپ

شیائومی از لپ تاپ می نوت بوک 14 رونمایی کرد

لپ تاپ Mi NoteBook 14 معرفی شد

شیائومی از لپ تاپ می نوت بوک 14 رونمایی کرد

شرکت شیائومی از لپ تاپ مقرون به صرفه خود با نام لپ تاپ می نوت بوک 14 رونمایی کرد. در ادامه قصد داریم به بررسی مشخصات لپ تاپ Mi NoteBook 14 بپردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی لپ تاپ Mi NoteBook 14

این لپ تاپ همانند نسل های قبلی خود دارای بدنه ای از جنس آلومینیوم بوده و دارای ضخامت 18 میلی متر و وزن 1.5 کیلوگرم است که بسیار مناسب برای حمل کردن است. پردازنده به کار رفته در این لپتاپ از نوع اینتل و از سری Core i3 نسل دهم (10110U) با بازه فرکانسی 2.1 تا 4.1 گیگاهرتز و دو هسته پردازشی است. پردازنده گرافیکی به کار رفته در لپ تاپ می نوت بوک 14 از نوع پردازنده گرافیکی مجتمع Intel UHD Graphics 620 است. حافظه رم به کار رفته در این لپ تاپ مقرون به صرفه دارای ظرفیت 8 گیگابایتی و از نوع DDR4 است و برای ذخیره سازی اطلاعات از حافظه SSD با ظرفیت 256 گیگابایت بهره می برد.

نمایشگر به کار رفته در این لپتاپ دارای سایز 14 اینچی IPS LCD است که در حاشیه بالایی نمایشگر آن یک دوربین وبکم جای گرفته است. لپ تاپ Mi NoteBook 14 برای تامین انرژی خود از باتری 46 وات ساعت بهره می برد که از فناوری شارژ سریع پشتیبانی کرده و در عرض 30 دقیقه حدوده 50 درصد از باتری آن شارژ می شود. این باتری تا 10 ساعت و در صورت استفاده عادی از لپ تاپ، دوام دارد.

لپ تاپ می نوت بوک 14

صفحه کلید به کار رفته در لپ تاپ می نوت بوک 14 از نوع مکانیزم Scissor با عمق 1.3 میلی متری بوده که با وجود یک لایه نازک در زیر این صفحه کلید، در برابر نفوذ گرد و غبار مقاوم شده است. بلندگوهای به کار رفته در این لپتاپ از نوع استریو بوده که قابلیت تنظیم DTS را دارد.

دیگر مشخصات:

لپ تاپ Mi NoteBook از پورت های USB 3.1، USB 2.0 و درگاه HDMI و جک 3.5 میلی متری پشتیبانی می کند. همچنین با استفاده از دست بندهای هوشمند شیائومی یا همان می بندها، می توان قفل دفترچه یادداشت این لپتاپ را باز کرد. شیائومی این لپ تاپ را با قیمت 470 دلار به بازار عرضه کرده است.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫4 نظرها

  1. بازتاب: sbobet777
  2. بازتاب: sciences diyyala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − سه =

دکمه بازگشت به بالا