فناوریلپ تاپ

آشنایی با خصوصیات لپتاپ های سری ایکس ایسوس

آشنایی با خصوصیات لپتاپ های سری ایکس ایسوس

لپتاپ های سری ایکس ایسوس از جمله محصولات با قیمت به صرفه و البته با کیفیت هستند که اتفاقا طرفداران زیادی نیز دارند. در این بخش قصد داریم با مشخصات این سری از لپتاپ های ASUS آشنا شویم. با طیف نیوز همراه باشید… .

محبوبت و طرفداری زیاد کاربران از لپتاپ های سری ایکس ASUS موجب شد تا بیشتر به این محصولات توجه کنیم و بررسی های انجام شده را در این بخش با شما کاربران طیف نیوز به اشتراک بگذاریم.

بررسی ویژگی ها

جنس بدنه لپتاپ های سری ایکس ایسوس از فلز که در نمونه های قبلی استفاده می شد به پلاستیک تغییر کرده است که البته حالت برس خورده آن حس همان بدنه آلومینیومی را می دهد و با بدنه پلاستیکی همچنان مقاومت و کیفیت بالایی دارد. از جذابیت های بصری لپتاپ های سری ایکس ASUS رنگ بندی متنوع آن در رنگ های شکلاتی تیره، سفید، مشکی، نقره ای و همچنین طرح های کلاسیک با رنگ طلایی است که نگاه بسیاری را به خود جذب می کند.

اولین مدل لپتاپ های سری ایکس ایسوس X302 و جدیدترین آنها X756 میباشد، پردازنده ها در این محصولات اینتل یا AMD هستند که هر دو آنها پر کارآمد و مناسب هستند.

قابلیت ها

در بعضی نمونه ها کمپانی ASUS برای انجام عملیات محاسباتی و همچنین تماشای فیلم ها حتی با وجود بهرمند نبودن از گرافیک مجزا هنوز هم مناسب هستند. گرافیک مجزا و قدرتمند همیشه در انجام کارهای مربوط به مالتی مدیا و گرافیک بسیار اهمیت دارد. در بعضی از نمونه های لپتاپ های سری ایکس ایسوس گرافیک NVIDIA GeForce برای ادیت عکس و ویدئو و یا جدیدترین بازی ها مناسب است.

ایسوس

از جمله مواردی که موجب می شود کار با این محصولات لذت بخش و جذاب شود طراحی آرگونومیک و بهره مندی از تکنولوژی‌های روز مثل درگاه USB 3.0 می باشد. سایز بندی این محصولات از 10.1 تا 17.3 اینچ متغیر است. یک قابلیت و ویژگی مثبت قابل ذکر دیگر از لپتاپ های سری ایکس ایسوس این است باتری برای استفاده طولانی مدت مناسب است و طول عمر بالایی دارد.

لپتاپ های سری ایکس ASUS از اسپیکر های بسیار قدرتمند و با کیفیت SonicMaster بهره مند شده اند. چنانچه قصد خرید یک لپ تاپ با قیمت به صرفه و جنس بدنه و سخت افزار با کیفیت و عمرباتری طولانی دارید این محصولات انتخاب مناسبی هستند.

طراحی جذاب

لپتاپ های سری ایکس ایسوس طراحی هوشمند و جذابی داشته و مناسب برای سرگرمی و فعالیت های روزمره هستند. وجود نقش های بسیار ظریف بافتی روی بدنه این محصولات در محل قرار گیری دست ها جلوه های بسیار جذاب تازگی و ظرافت و پیشرفت در طراحی را نشان می دهد.

طراحی لپتاپ های سری X ایسوس پنج درصد نسبت به مدل های قبلی باریک تر است ولی کماکان دارای یک تاچ پد بزرگ است با قدرت تشخیص چندین نقطه لمس و تشخیص فرمان های حرکتی، همچنین جالب است بدانید وجود فناوری IceCool مکان قرارگیری دستان را خنک نگاه می دارد. مجموعه تمام این قابلیت های جذاب موجب شده تا محصولات سری X طرفداران زیادی داشته باشد.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا